Why to choose IPL technology

Seara buna dragilor!

Printre partiiale, hartii aruncate si proiecte ma mir ca nu mi-am pierdut cumpatul si ratiunea de a fi. Surpinzator cate aflii despre propria persoana in situatii de stres. Ma uit cum degetele-mi curg alene pe taste scriindu-va, acum, la ceas de seara, si observ ca, desi am timpul limitat, manichiura mea inca e impecabila. Da, reusesc sa-mi fac timp si pentru mine in programul asta haotic ce-l am acum, si, sincer va spun, nu inteleg cum de unele fete se plang ca nu le rezita manichiura mai mult de doua zile, cand mie imi rezita impecabil chiar si mai bine de o saptamana, si nu, nu evit treburile casnice, din contra chiar, dar asta e alta poveste, poate o sa o abordez mai pe larg intr-o seara viitoare.

Revenind la programul haotic pe care stiu ca nu sunt singura careia ii face fata. Sunteti cu sutele, miile care va confruntati cu aceesi problema, si daca societatea evolueaza, evoluam si noi odata cu ea, asa ca, in lipsa timpului, dar si a utilitatii per ansamblu si epilarea traditionala, cea cu ceara in speta si-a gasit alternative avatajoase pentru cele sau de ce nu, cei ca noi. Cred ca stiti deja la ce ma refer, epilarea definitiva mai exact, cea IPL in particular.

Stiu, stiu, v-ati saturat deja de aceasta noua tehnologie pe care o vedeti promovata tot mai des si deja devine frustrant sa fiti asaltati cu atatea informatii si cu atatea recomandari. De data asta propun sa abordam subeictul putin altfel, dintr-o alta perspeciva, mai utila, mai umana, mai aproape de nevoie si intrebarile ce le aveti, caci cu siguranta si ele ocupa un loc prioritar cand vine vorba de aceasta tehnologie.

Ei bine, epilarea definitiva a aparut ca ceva firesc in evolutia continua a societatii actuale si a devenit ceva firesc pentru cei mai multi despre noi. Insa ce e IPL-ul pana la urma!? In termeni tehnici s-ar traduce prin lumina intens pulsanta. Asa, si? Probabil asa ganditi cele mai multe dintre voi si asa gandeam si eu, insa acum, dupa ce m-am documentat si pot vorbi oarecum in cunostiinta de cauza va pot spune ca, aceasta raza de lumina de intensitate ridicata este parte integranta a multor proceduri de natura cosmetica, fie ca vorbim despre estomparea zonelor hiperpigmentate sau eliminarea definitiva a parului nedorit.

Recunosc ca, am fost reticienta acestei tehnici. M-au bantuit intrebari de genul: Daca fac cine stie ce boala? De ce sa dau o groaza de bani si poate n-are efect?, stiti voi, genul de intrebari care te streseaza cand doresti sa incerci ceva complet nou. Pana recent credeam ca pielea trebuie ferita de soare si doar firele inchise la culoare au sanse maxime de a fi eliminate definitiv, insa odata cu avansarea tehnologiei am descoperit la cei de la Silk`n ca exsita si aparate care detecteaza pielea bronzata si alte imbunatatiri aduse tehnologiei initiale. E drept, pentru rezultate optime, instructiunile trebuie urmate cu strictete, insa e un cost mic pentru o piele fina ca matasea. Si ce e mai important e ca acest lucru e pentru totdeauna!

Silkn Sensepil - epilator IPL

Acum ca am trecut peste temeri si alte intrebari de acest tip observam doua variante. IPL la salon sau acasa, nu? Pai, zic eu, de ce sa dam banii pe sedinte costisitoare cand putem face totul acasa, cu un aparat mic si practic, cum ar fi Silkn Sensepil de exemplu, care este acreditat si testat dermatologic. Rezultatele nu se vor vedea imediat, fireste, totul depinde de o multitudine de factori, insa o perioada data ca fiind optima ar fi intre 18 si 24 de luni, un cost mic pentru frumusete, nu-i asa? Ce-mi place la acest kit e faptul ca vine la pachet si cu un DVD cu instructiuni, asa ca sansele sunt minime sa dam gres folosindu-l!

Poate va intrebati de ce am ales sa apeles la serviciile celor de la Silkn.ro. Lucurile sunt destul de simplu de prezentat. Cand o firma cu o prezenta in peste 60 de tari isi face aparitia si pe piata din  Romania oferind primele aparate de epilare deifnitiva, cum as putea alege altceva? Spuneti si voi.

Pe mine m-au convins. Pe voi?

Acest articol a fost scris pentru proba a 19-a din cadrul competitiei SuperBlog 2014.

Lasă un răspuns

