Dimineți cu aromă de cafea…

imagesȘtiți textele acelea ce le întâlnim pretutindeni, gen Începeți dimineața cu o cafea bună, cred că cel putin o dată pe săptămână vă întâlniți cu genul acesta de sloganuri sau cum vreți să le spuneți, nu de alta, dat fiind încă-n campanie electorală, aș putea fi greșit interpretată din simplul motiv al acestul cuvânt slogan, mă rog, înțelegeți voi.

Am să vă mă mărturisesc din start. Mie nu-mi place cafeaua. Gustul amărui cel îl iubește toată lumea, eu îl urăsc. Partea bună, e că o pot combina-n fel și chip, așa că, puțin mai mult lapte, nițel zahăr brun pot crea licoare ce-mi răsfață diminețile. Uneori mă întreb cum am ajuns să beau cafea. Lucrurile încă nu-mi sunt clare, însă un lucru e cert, cafea e motiv pentru a începe povești frumoase, e acel ceva ce-ți înseninează diminețile mohorâte de noiembrie, și, pentru studenți, cea care-ți înseninează dimineața de joi și pe care-o savurezipe acorduri de finanțe.

Fie că vă place neagră, tare, amăruie, cum preferă mama mea sau bunica mea (nicioadată nu am să înteleg ce e atât de bun la cafeaua aia, exceptând mirosul, desigur) sau cafeaua plină de lapte și cu nițel zahăr brun, ca mine, cu toții avem un sortiment preferat. FIe că e în funcție de stare, de sezon sau e favoritul nostru all time, cafeaua ne urmărește pretutindeni.

Până nu demult, nu țineam seama prea mult de cum îmi încep diminețile. Cafeaua făcută la ibric și macup-of-coffee-aroma-cinnamon-stick-jar_3241918i apoi asezonată cu ingredientele mele secrete păreau a merge de minune cu croisantul de dimineața. Totul până într-o dimineață începută altfel, la o cafenea. Veți spune, ok, și ce-i cu asta!?

Ei, aici vine partea interesantă. Dimineața asta a început diferit tocmai datorită licorii de dimineață, Prietena cu care ieșisem mă convisese să-mi iau un expresso, deji imaginându-mi gustul amărui ce mă va alunga instant de lângă cană am așteptat cuminte ceașca ce-avea să mă minuneze. Ei bune, acest expresso, cum îl numesc ei, era tare, e drept, însă avea și lapte și un strop de vanilie și scorțisoară ceea ce l-a făcut special.

hd875249-1

Ajunsă acasă m-am pus pe treabă. Ibricul de cafea era gata, laptele, zahărul, vanilia și scorțioara pregătite, însă ceva nu a funcționat așa cum îmi imaginam eu, ceva mi-a stricat zen-ul. M-am gândit că poate cantitățile nu fusese potrivite, însă documentându-mă și cercetând am aflat că aceea tărie plăcută ce licoarea mea nu o avea era dată tocmai de cafeaua la expresorul Philips Saeco, și brusc calea mi s-a luminat. Am luat drumul internetului căutând rețete și tot felul de alte combinații ca să știu că investiția mea va merita, iar după ce-am adunat vreo 30 de rețete minune, m-am convins, trebuia să-l am, acum chiar era necesar!

Căutând oferte pentru expresoare prietenoase cu bugetul meu de studentă fără job și stresată până la degetul mic de la piciorul stâng, mi-am găsit alesul tocmai pe site-ul meu de suflet când vine vorba de electocasnice și de orice la un preț bun, cred că știți deja la ce site mă refer, magazinul MarketOnline.ro desigur!

După cum vă imaginați deja probabil acum e al meu și diminețile mele au o savoare aparte de când le împart cu această minune a tehnologiei! Dacă sunteți stresați, iubiți cafeaua și vă doriți un expressor la un preț imbatabil site-ul MarketOnline cu siguranță are ceea ce căutați, așa că, contați pe ei!

Până data viitoare v-am pupat și vă invit la o cafea, cu scortișoară desigur!

Acest articol a fost scris pentru proba a 17-a din cadrul competiției SuperBlog 2014!

Un gând despre “Dimineți cu aromă de cafea…

  1. Drumul pana la expresor a fost lung si intortocheat dar a meritat! Mie imi place cafeaua la ibric, cu putin zahar si atat.Cafeaua este mai mult decat o bautura, e o modalitate de a incepe o zi,sau o discutie sau ceva…Poate nu cafeaua in sine e importanta ,dar aroma,atmosfera,tovarasii de taifas,da!

Lasă un răspuns

