Cu sau fara internet?

descărcareSe spune ca timpul nu sta in loc pentru nimeni. Si e drept in fapt, nu-i asa? Sa fim sinceri, intr-o lume in care internetul ne dicteaza vietile, e destul de greu sa fii contra curentului, sa spui stop si sa incepi sa traiesti ca pe vremuri. Incearca pentru o zi macar si vezi daca rezisti, iti spun sigur ca pe la mijlocul zilei vei simti cum inima iti trepideaza si simti cum mai mai sta sa-ti sara din piep in cautarea unui mail ratacit, a unei bucatele de tehnologie, cat de mica acolo, sa o simti, sa stii ca e a ta.

Imi amintesc cum era inainte..totul era mai simplu. E drept n-am trait prea mult in epoca fara internet, in ’94 nascuta fiind, insa e funny sa-mi amintesc cum ne bateam pe casetele cu Mario in obtinerea locului fruntas.E drept, lucrurile erau simple si singura grija era sa tinem caseta in siguranta pentru ca era ultima noastra urma de tehnologie ce abia aparuse in casele noastre, stiti voi, acea prima luminita de la un capat plin cu noi invatii in materie de noutate, informatie, inceputul internetului…super

Mi-e greu sa vorbesc despre cum ar viata fara internet. Ar fi totul mult mai simplu cred. Am avea mai multa grija de ralatiile dintre oameni, ne-am apropia mai multi de ceilalt, am vizita mai mult si am petrece mai mult timp in natura cu siguranta. Unde mai pui ca nici nu ne-am mai radia cu fel si fel de radiatii si obezitatea ar fi cu mult mai redusa datorita miscarii pe vrem, nu vrem , am face-o.

Recunoastem sau nu, internetul ne dicteaza vietile, fie ca vorbim de job sau placeri vinovate, totul s-a schimbat odata cu aparitia sa in vietile noastre.

Acum nu ca sunt contra sa, Doamne Fereste de asa ceva, sa fim sincer, totul a devenit mai comod pentru noi odata cu aparitia lui. Acum aplicam la un job utilizandu-l, socializam cu persoane dragi din diverse colturi ale lumii si ne distram cu tot felul de jocuri online sau aplicatii.

1544381_602804276440154_624442636_nE clar asadar ca avantajele sunt cu mult mai multe decat dezavantajele si daca tot vorbim de internet si tot soiul de beneficii ale acestei tehnologii sa vorbim si despre ofertele de procesoare ce le regasim pe magazinul online mediaDOT.ro. Aflandu-ne intr-o continua crestere si deplina dezvolare e important sa ne alegem cele mai bune instrumente care stau la baza trasmiterii datelor, precum router-ele wirelesscare au facut internetul pe mobil, laptop sau tablera mult mai usor de utilizat si unde mai pui ca ne scuteste de o groaza de bani aruncati pe fereastra.

Poate va intrebati de ce am optat tocmai pentru acest site. E simplu.Pentru ca au cele mai bune preturi, sunt o firma cu pasiune pentru tehnologie si asta se vede! Si, pana la urma, de ce sa umblii pe o multime de site-uri web in cautare de procesoare, hard-disk-uri sau routere cand le poti gasi pe toate in acelasi loc la cele mai bune oferte, nu?

Voi ce spuneti, sunteti pro sau contra internetului?

Acest aticol a fost scris pentru proba a 15-a din cadrul competitiei SuperBlog 2014.

Un gând despre “Cu sau fara internet?

Lasă un răspuns

