Alerg pentru…

De ce alerg?

♥ pentru sănătate

♥ pentru a mă relaxa

♥ pentru că fun

♥ pentru că mă simt liberă

♥ pentru că…

Eu alerg pentru suPoster-SkyRun-20142fletul meu. Și pentru a-l altora. Cum? Mă alătur celei de-a doua ediție SkyRun.

Să te lămuresc. SkyRun e un eveniment. Un eveniment organizat de oameni frumoși cu suflet mare, organizat de Raiffeisen Property International, Raiffeisen Bank, Smartatletic și o acea mulțime de oameni frumoși de care vă vorbeam.

Bun. Cuvinte mari, eveniment frumos, dar care-i cauza?

Evenimentul are și un scop bineînțeles, și acela e de a ajuta fundația HOSPICE Casa Speranței pentru dotarea și funcționare spitalului HOSPICE.

Dacă încă ești sceptic te anunț că dacă vei veni te vei putea mândri că ai fost spectatorul unei premiere naționale, și anume, maratonul de alergare de 24 de ore pe scări a lui Gabi Solomon (blogger, organizator și alergător).Nu știu dacă ți-am mai spus, însă evenimentul va avea loc într-o locație aparte, și anume, cea mai înaltă clădire din București, Sky Tower, clădire ce are 34 de etaje, 680 de trepte și 119 metri ascensiune.

Ne vedem acolo, da? Scoate-ți pantofii sport din dulap și fă-ți încălzirea pentru cursa contratimp de pe 25 octombrie!

Să-ți spun de ce aleg eu să mă alătur evenimentului. Pe lângă motivele pentru care alerg ( ți le-am enumerat și-n începutul post-ului), alerg pentru o cauza. O cauză comună care ne unește și ne leagă sufletele într-o horă ce ne caracterizează pe noi, ca români, ca spirite iubitoare de frumos, de natură, de mișcare,de sănătate, de dragoste, de binefacere.Cum spun și cei de la HOSPICE Casa Speranței, fă ca fiecare moment să conteze. Începe cu lucrurile mici, începe cu acest eveniment și vom mai veni și altfele. Purificăte spiritual și fizic, fă-o pentru tine, fă-o pentru ei.

Revenind,

♥ alerg pentru sănătate

♥alerg pentru a mă relaxa

♥alerg pentru că fun

♥ alerg pentru că mă face să mă simt liberă

♥ alerg pentru o cauză comună

♥ alerg pentru un milion de motive, un milion de cauze si un milion de stele. 

Tu pentru ce alergi?

2 gânduri despre “Alerg pentru…

  1. Am mai comentat la acest subiect, direct la organizator pe blog. Era frumos sa fie un eveniment care sa se organizeze simultan in mai multe orase importante din tara, de exemplu in principalele orase mari din tara. Se adunau mai multe fonduri, evenimentul era mai raspandit si desigur Hospice castiga mult din inscrierea participantilor.

Lasă un răspuns

