Un an şi-o mie de drumuri

Un an. Îţi vine să crezi că deja a trecut un an? Mie nu. Prea multă fericire ar spune unii. Nu şi pentru mine, nu şi pentru noi!

Prima dată când te-am văzut m-am speriat. M-am speriat rău chiar. Toată spaima asta nu era fiindcă nu-mi plăceai sau nu-mi doream să petrecem timp împreună, din contră chiar, mi-era teamă că nu-ţi voi fi stăpânul potrivit, că te voi dezamăgi şi vom sfârşi într-un album cu amintiri.

aygo-250x250

Toate premisele păreau să ne fie nevaforabile, pe de-o parte eu, proapspătă posesore a unui permis luat cu mai multă spaimă decât era cazul, pe de-o parte tu, cu visuri, speranţe şi teama de a nu sfârşi într-un şanţ sau abandonată în garajul din spate.

Lucrurile s-au schimbat radical relativ repede, a doua zi deja luam cina la lumina farurilor tale într-o parcare uitată de lume. Sunt sigură că-ţi aminteşti acea primă experienţă, eu conducându-te speriată pe tonuri de jazz, tu îndrumându-mă şi dându-mi puterea de a trece cu bine de fiecare curbă marcată cu 3 linii frânte roşii ce-mi dădeau palpitaţii.

Timpul a trecut, senzațiile s-au schimbat și uită-ne din nou aici, alături una de cealaltă, în aceeași parcare de altădată.A trecut un an,12 luni care nu au însemnat chiar 12 călătorii memorabile, însă cele care au fost au fost uimitoare și cred că e vremea să ți le reamintesc și să-ți spun de ce fiecare a fost specială în felul ei.

1. Prima călătorie memorabilă cu siguranță a fost cea spre parcare cu-amintiri. Deși nu stăteam prea bine la capitolul comunicare, smartphone-ul meu împreună cu incredibilul tău sistem multimedia x-touch au făcut o echipă fantastică dând viață celor mai subtile note de jazz.
2.Cea de-a doua misiune a fost un drum relativ simplu, la Eminescu la lac, un drum scurt fără mari emoții și peripeții. Aerul tomnatic nu anunța ceea ce avea să vină, însă furtuna ce te-a spălat mai bine decât era cazul ne-a dat planurile peste cap, astfel că am reușind doar câteva cadre pe ponton, însă tot răul spre bine, mai mult timp petrecut împreună, în 3 de-astă dată, povestind vrute și nevrute și împărțind ciocolata și ceaiul cald în atmosfera atât de cozy dată de tine, draga A.

aygo10-250x250

3. De-astă dată ne-am făcut remarcați pe Transfăgărășan alături de celebrul tău X ce întorcea toate privirile și la fiecare oprire în locurile hiperaglomerate era admirat de părinți și copii care-și doreau și eu să aibă parte de puțină distracție împreună cu tine.
4. Iarna nu iartă pe nimeni, nici măcar pe noi. Poate mulți ați spune că nu e o amintire tocmai plăcută pentru mine și Aygo, însă eu țin să vă contrazic, fiecare cuplu mașină-posesor este sudat cu fiecare provocare ce-o are în față, iar pentru noi această piatră de căpătâi a fost minunatul moment când ne-am împotmolit în zăpadă, dar cu puțin ajutor am trecut cu bine și am răs pe seară depănând amintirea dezastrului de peste zi. Nu vă gândiți că A. n-a fost răsfățată după această primă încercare, din contră chiar, a beneficiat de un day spa în care a fost răsfățată și tratată ca o adevărată regină!

aygo2-250x250

5. Ultima experiență este una clasică, știți voi, tineri care nu cunosc orașul, GPS-ul o ia razna și așa ajungi s-o iei pe fel și fel de cărări nebănuite și drumuri ce duc către nicăieri căutând fără folos manăstirea mult visată. Nu vă faceți griji, am găsit drumul într-un final cu ajutorul unor cetățeni de treabă care au fost de 10 ori mai buni ca GPS-ul!

A trecut un an, un an în care am abuzat de sloganul nostru ”Go fun yourseft”, un an în care am trecut de la agonie la extaz cu fiecare curbă periculoasă luată cu succes, un an în care ne-am bucurat împreună de cele cinci pesonalități ale tale, trecând de la X la X-play, de la X-cite la X-clusive și-apoi la X-wave și tot așa over and over again!

Închei acestă declarație către tine, dragă Aygo, promițându-ți un nou an cu măcar tot atâtea amintiri, un an în care ne vom lăsa purtați spre noi orizonturi și-n care ne vom lăsa dominați de personalitățile noastre atât de diferite, dar care merg atât de bine împreună urmându-ne sloganul ce ni l-a dat Toyota şi care ne urmăreşte pretutindeni!

Acest articol a fost scris pentru proba a doua din cadrul competiţiei SuperBlog 2014

Lasă un răspuns

