And the winners are…

Bună tuturor!

Știu că am tot lungit-o și nu am fost prea activă pe blog în ultimul timp dar promit să remediez situația. De asemenea, vreau să îmi cer scuze că am tot amânat să public câștigătorii, dar abia astăzi am reușit să fac tragerea la sorți, așa că să n-o mai lungim și să vă anunț câștigătorii!

Primul set revine la Goleanu Anișoara

Capture

setul 1

1

Iar cel de-al doilea set revine Ioanei Babenco

Capture1

setul 2

2

Felicitări câștigătoarelor și aștept datele voastre pe calinciuc.irinna@yahoo.ro în decurs de 48 de ore, altfel voi extrage noi câștigători. De asemenea, vreau să vă mulțumesc pentru că ați participat în număr atât de mare, chiar nu mă așteptam și promit să fac mai des astfel de concursuri!

Seara bună tuturor!

3 gânduri despre “And the winners are…

Lasă un răspuns

