Haul Yves Rocher (1)

Bună fetelor!

Astăzi vreau să vă prezint cea mai recenta comandă de la Yves Rocher, nu sunt la prima de la această firmă, însă a fost prima și cred că și ultima comandă telefonică ce o dau la ei, ofertele de pe site mi se par mult mai tentante și mai avantajoase!

1

Cam așa arătă comanda mea, dar să le luăm pe rând zic!

3

Primele adăugate au fost aceste două creme, de fapt flacoane cu lapte hrănitor pentru corp cu Miere și Musli Bio pe care le-am cumpărat la îndemnul mamei mele care testase acest lapte la o prietenă și era topită după miros și hidratare, așa că am ales două, unul pentru ea și unul pentru mine. Sincer, mirosul nu mă dă pe spate pentru că este extrem de subtil, însă hidratează excelent și intră imediat în piele, plus că e și super economic! Am plătit 25 de lei pe fiecare fiind reduse de la 38 de lei.

2

Nu se putea să comand ceva de la Yves Rocher fără a adăga măcar o cremă de duș cu cafea, au fost două de-astă dată și am dat 15 lei pe ambele parcă. Îmi plac mult noile ambalaje, cel vechi fiind foarte greu de desfăcut, însă acesta este mult mai eficient, cât despre produs ce pot să spun, il iubesc și cu asta cred c-am spus tot!

4

Cremele de duș și cele de corp trebuiau să fie singurele mele achiziții, însă răpită de oferta tipei de la telefon m-a făcut să iau și acest set ”oferta zilei”, setul Hamamelis, format din gel de dus, lapte de corp și șampon. Pe acest set am dat 50 de lei parcă la jumătate de preț.Miros fresh, sunt delicate, însă nu pot să spun că m-au dat pe spate cu ceva.

5

Pentru că încă nu profitasem de oferta aniversară, ceea ce-mi oferea un parfum din 3 selectate pentru o comandă minimă de 39 de lei, l-am ales pe cel al mamei mele Comme une Evidence, aceasta fiind a treia sticluță pentru, căci celelalte opțiuni nu erau pe placul meu și am preferat să-i iau ceva pe gustul ei dacă tot aveam acest atu.

Pentru că valoarea comenzii a depășit 100 de lei, am beneficiat de transport gratuit, eu optând pentru varianta prin curier, pachetul ajungând în circa 5 zile lucrătoare de la data comenzii. Însă, revin, sunt mulțumită de comandă per total, dar pe site aș fi putut beneficia de mai multe oferte cu aceleași produse, iar de acum voi rămâne fidelă comenzilor online când vine vorba de Yves Rocher!

Care este produsul vostru preferat de la Yves Rocher?

Lasă un răspuns

