Trench-ul de toamnă și experiența Kurtmann

Melodia asta mi-a stat ca un pitic pe creier toată ziua, cred că știți și voi senzația, nu că ar avea vreo legătură cu postarea, dar totuși parcă merge, nu?

Pardesiu-Mo-Casual-Filter-Brown-207x300

Revenind. Astăzi vreau să vă vorbesc despre cea mai recentă comandă de pe Kurtmann. Acest trench mi-a bântuit zilele și nopțile. De ce nu l-am luat din prima? Să vă lămuresc. Acum vreo 2-3 ani am dat o comandă măricică la ei însă produsele le-am nimerit total anapoda ca și mărime, materialele fiind ok, doar cu o pereche de pantaloni am avut eu o mică problemă, dar oricum nu conta fiindu-mi mari. Ei bine, despre Mo Casual nu auzisem în viața mea și căutând pe google am găsit ceva de-o firmă spaniola de îmbrăcăminte dar nimic concret. Cum de am luat-o până la urmă? Ei bine, se afla la reduceri, 90 de lei parcă, și dintr-o dată M-ul dispuse, rămânând doar XS si XL+XXL, așa că, temătoare, am pus repede mărimea XS în coș și-n câteva zile a fost al meu. M-am gândit că și dacă mi-ar fi fost mic nu aș fi făcut cine știe ce gaură-n buget.

Și a venit și mi-a plăcut, dar ce mi-a mai plăcut! Cred că am văzut un model asemănător în Bershka la 160 de lei parcă, însă materialul acestuia este net superior, fiind din bumbac și surprinzător destul de grosuț, eu așteptându-mă la ceva super subțire. Culoarea perfectă pentru toamnă și deși vine destul de fix pe mine XS-ul consider c-am făcut o afacere bună.

Acum că mi-a trecut frica de Kurtmann cred că vor tot curge comenzile!

20140924_174029-horz

Scuzați pozele, sunt făcute în grabă, însă am ținut să vă arăt cum pică și pe corp și la lumină naturală.

Voi ați încercat produse de la Kurtmann până acum?

Lasă un răspuns

