Book of the month- The book thief by Markus Zusak

20140922_114510Bună tuturor,

Mă bucur că ați răspuns în număr atât de mare giveaway-ului și vă aștept în continuare până pe data de 1 octombrie să vă înscrieți. Revenind, astăzi vă propun să vorbim puțin despre cărți, mai precis despre Hoțul de cărți scrisă de Markus Zusak. N-am să vă mint, prima dată am văzut filmul, ma declar vinovată, însă datorită poveștii am fost extrem de curioasă să citesc și cartea, iar cum am avut ocazia am achiziționat-o. Sincer mi-a părut puțin rău că am dat aproximativ 30 de lei când am ajuns acasă și am văzut prețul redus pe mai toate librăriile online însă după ce m-am pus pe citit regretele au dispărut instant.

Judecând prin comparație, nu pot să spun că filmul este rău, din contră, însă sunt multe detalii și episoade ale poveștii care nici nu apar în ecranizare, iar atenția pentru detalii și felul în care este cartea scrisă pur și simplu te face să simți un fior cu fiecare capitol ce-l parcurgi.

Dacă vă plac cărțile sincere, care nu spun doar o poveste pentru a fi spusă, dacă vreți să vedeți și o altă parte a perioadei naziste în Germania, privită din interior, prin ochii unei copile, Liesel, care, după moartea subită a fratelui său își inneacă amarul în cărți, fotbal, evreul singuratic, îmbrățisările și poveștile tatălui și amicul Rudy, această carte este pentru tine.

Sper că v-am făcut curioși și vă veți întoarce și voi către citit pentru această poveste unică. Nu contează dacă vedeți filmul înainte sau invers, căci, veți descoperi, plăcerea cititului nu se va compara nu nimic.

Dacă ați citit și voi cartea aștept și părerea voastră despre aceasta! O zi frumoasă dragilor!

3 gânduri despre “Book of the month- The book thief by Markus Zusak

Lasă un răspuns

