Vacante fară griji cu tableta le-am gasit

luggage

Se spune că cele mai bune amintiri sunt acelea ce le împărtășești alături de prieteni, însă, uneori, pur și simplu, soarta, timpul sau programele diferite stau îndărătutul visurilor noastre așa că atunci când ajungi să vezi cea mai tare rochie ever pe care vrei neapărat să o vadă și prietenele tale și să vă minunați toate ”cât de tare poate fi acea piesă vestimentară și cât de bine ar arăta cu noile tale cizme negre din piele întoarsă”, începi să regreți că nu le ai și pe ele cu tine și simți nevoia să faci ceva să te conectezi, să le simți aproape.

Ideea e că oricât de departe am fi dorim să fim conectați cu prietenii, să putem împărtăși experiețe, vise, planuri și povești pe care în mod normal le-am spune la un pahar de vin roșu-n asfințit. Cum facem atunci? De-a lungul timpului am realizat că a-ți căra toata casa după tine intr-o escapadă de câteva zile nu-i cea mai bună soluție, din contră chiar, îți dă o mulțime de dureri de cap și ajungi la concluzia de care ți-era cel mai teama ”la ce mi-au trebuit mie toate astea?”. Așa că, dragă cititorule, eu îți spun așa, decât să cari laptop-ul și aparatu tău foto cu cele 1001 obiective pentru cele mai bune cadre, alege o tableta. Da. Ai auzit bine, poate nu vei obține chiar acele poze de vis, însă important e să trăiești clipa și cu puțină îndemânare chiar vei obține niște poze cu adevărat reușite mai ales dacă optezi pentru o tabletă Samsung. Da, ador tabletele albe, de fapt și telefoanele și laptop-uri, cam toate gadget-urile albe. Nu mă judecați. Cu toții avem câte-un pitic pe creier, chiar dacă nu cu toții o recunoaștem.

huge_83ddfbd1c4

Revenind. Da, prefer o tabletă bună, cu ceva memorie pentru a-mi stoca toate amintirile acolo și-am pune o parte din suflet în poze, ceea pe care v-am recomandat-o eu are 8GB, numai bine pentru a stoca toate poveștile ce le-aveți de spus, însă dacă vă temeți de neprevăzut și poate aveți inspirația de a face un milion de poze perfecte sau pur și simplu sunteți genul de persoană ce preferă să stocheze sute de melodii sau jocuri pentru drum aveți posibilitatea de-a vă mări orizonturile cu celebrele carduri de memorie de până la 64 de GB, deci cerul este limita dragilor!

Sper că nu v-am înnebunit prea tare, însă simțeam nevoia să mă descarc. Știu că trăim în era tehnologiei însă trebuie să știm să luăm cea mai bună alegere, așadar în caz de vacanță fără griji și un plus de confort eu vă recomand tableta, de preferabil albă și un cappuccino vienez lângă, tot a venit toamna!

Lasă un răspuns

