Giveaway time

giveaway

Bună fetelor,

După cum spune și titlul postării astăzi vă invit să participați la un giveaway, de fapt două mai exact, deoarece punem la bătaie două premii care sper să vă încânte! Și pentru că e primul meu giveaway sper să participați în număr cât mai mare ceea ce mă va motiva să continui să organizez astfel de concursuri și astfel să vă premiez pe voi, cititoarele mele!

20140921_154845

Ce puteți câștiga?

După cum v-am spus intenționez să premiez două dintre cititoare, așa că primul set este format din cremă de dus Nivea Cream Coconut, Infinitize mascara by Avon și crema de mâini Dream Ccream by Oriflame. Cel de-al doilea set este format din crema de duș First Ginger by Cien, Wonder Lash mascara by Oriflame și aceeași cremă de mâini mai sus menționată ideală pentru geantă!

20140921_154937-horz

Ce trebuie să faceți?

Să vă abonați pentru a putea primi postările pe mail, o puteți face lasand adresa voastra de email in partea dreaptă a blogului.(follow blog via email)
Să dați LIKE paginii blogului AICI
Să dați share acestei postări pe facebook
Să-mi lăsati un comentariu cu adresa de email și numele de facebook și să-mi spuneți care set vi-l doriți 1 sau 2.

Cam acestea ar fi regulile. Sper să vă placă premiile și să vă înscrieți în număr cât mai mare. Concursul începe astăzi 21 septembrie și se încheie pe data de 1 octombrie. Câștigătoarele vor fi alese folosind site-ul random.org.

O seară frumoasă fetelor și succes!

127 de gânduri despre “Giveaway time

Lasă un răspuns

