Răscolind amintiri îngropate în timp

Bună tuturor,

Deși în general sunt genul de persoană care atunci când oferă un ceas preferă stilul clasic, curat, simplu, elegant, de data aceasta vreau să fac o nebunie și să-i ofer iubitului meu un ceas ceva mai sport, însă pe care-l poate purta și zi de zi pentru că știu cât de mult își dorește unul în genul aceasta.

Ani de zile au trecut de când am avut prima experiență cu un ceas Casio, și nu voi nega că am fost reticientă la început. Știți voi, preț mic egal calitate îndoielnică, însă cum realitatea bate fantasmele din capul nostru de cele mai multe ori m-am bucurat nespus când am descoperit, cu trecerea lunilor și apoi a anilor că micuțul meu ceas Casio auriu ce-are curelușa neagra rezistă cu stoicism celor mai năprasnice încercări și devine, cum să vă spun, un ceas de suflet..

20140920_232001[1]

Trecând peste amintiri care vor veni la pachet cu cadoul, să vă spun și să vă arăt cam care-ar fi opțiunile mele, căci greu mi-e să mă opresc la unul singur, și, vedeți voi, nu știu cum mă voi hotărî în final…poate mă ajutați voi cu ceva sugestii! 

Să începeeem!

Primul produs de caut ceas ecasio-edifice-ef-129d-1avef~6660422ste CASIO EDIFICE EF-129D-1AVEF. Știu, sună super pomopos si lung acest cod, însă așa-l veți găsi și voi mai ușor pe site. Primul lucru care m-a atras e faptul că, bineînțeles, e sport, însă genul acela ce poate fi purtat zi de zi cu blugi/tricou, înțelegeți voi, căci nu e tipul care să umbe-n trening mereu, deci i-ar fi inutil un asemenea model acum. Mi-a plăcut brățara metalică, cradranul negru și nu în ultimul rând faptul că indică și ziua și luna, nu doar ora ca la majoritatea ceasurilor. De asemenea, un alt plus care l-am întâlnit pe acest site este faptul că oferă o garanție de 24 de luni și unde mai pui că beneficiez și de un preț redus pe care-l poți vedea aici.
Cel de-alcasio-edifice-ef-540d-5avef~8385047 doilea model este asemănător cu primul, însă de această dată am optat pentru un cadran maro! Ce-mi place mult la acest model este faptul că înafara cadranului principal aceasta mai are încă trei cadrane micuțe în interior, însă cred că acestea sunt doar decorative, însă arată foarte bine oricum! De asemenea, și acest ceas indică data și beneficiază de o garanție de 24 de luni. Acesta îl puten achiziționa la prețul de 629 de lei, fiind redus de la 715 lei!
casio-edifice-efa-131bk-1avef~6660659
Ultimul, dar nu cel din urmă, este piesa de rezistență cum s-ar spune, fiind, spre deosebire de celelate, un ceas cu brățară și cadran negru și având niște plusuri din punct de vedere al utilității, cum ar fi cronometrul, led și altele pe care le puteți consulta aici. De asemenea, și acesta nu are un preț de neglijat fiind numai 679 de lei de la 975! Asta da reducere zic eu!

logo

Deși Casio este și rămâne marca mea de suflet, pe site-ul celor de la Caut Ceas am găsit și alte brand-uri demne de luat în seamă, cum ar fi Detomaso, o firmă cu ceasuri la prețuri reduse, de asemenea sport și acestea, remarcându-se prin curelușele viu colorate la modelele de damă! Te binedispune instant un asemenea ceas când alergi dimineața în parc și timpul parcă refuză să treacă, nu?

Cam acestea sunt opțiunile mele și sper să iau cea mai bună decizie, iar dacă și voi sunteți în căutarea unui ceas la un preț bun și calitate pe măsură site-ul Caut Ceas vă poate oferi ceea ce aveți nevoie!

V-am pupat și-o seara frumoasă dragilor!

Lasă un răspuns

