Haul Oriflame C12

Bună dragelor,

Deși ne apropiem de sfârșitul primei săptămâni a campaniei C13 Oriflame, am zis totuși să vă arăt și micile cumpărături din campania ce tocmai a trecum. Să n-o mai lungim cu vorba și să trecem la poze zic!

1

2

Cum sunt mare fană Milk&Honey nu am putut să zic nu acestui set format din șampon, balsam și cremă de mâini. Despre crema de mâini v-am povestit, însă produsele de păr sunt o noutate pentru mine și după 2-3 folosiri pot spune că lasă părul super fin, ceea ce nu e tocmai un plus pentru părul meu, iar mirosul mi se pare puțin prea înțepător și cam diferit față de restul gamei. Dacă ar fi să aleg din nou aceste produse aș opta doar pentru balsam pentru că îmi lasă părul extrem de ușor de descurcat, însă șamponul nu îmi oferă purificarea de care am nevoie și îl văd mai potrivit persoanelor cu părul uscat și deteriorat. Prețul setului a fost undeva la 30 de lei dacă-mi amintesc eu bine, deci pot spune că am făcut-o o afacare super bună.

3

Spray-ul revigorant Feet Up vi l-am arătat și într-o postare anterioară și știți că îl ador , așa că am decis să-l iau în variantă mare, m-a costat numai la 20 de lei aproximativ și dacă tot vine anotimpul rece am adăugat și-o pilă în ton cu sărbătorile de iarna din flyer cu 5-6 lei parcă, super preț!

4

Tratametul de zi/noapte împotriva cearcănelor de la Bioclinic l-am ales în speranța că mă vor scăpa măcar puțin de cercurile movulii din jurul ochilor. Personal mari așteptări nu am, pentru că probleme cu cearcănele am avut dintotdeauna, cred că e ceva genetic, însă vreau să măresc cantitatea de apă consumată zilnic la 3 litri pe zi și combinată cu această cremă sper să-mi ameliorez problema. Pretul a fost de 40 de lei și sper să merite investiția, pană acum pot spune că este hidratantă și îmi simt pielea fina după ce o folosesc.Spray-ul parfumat Aimi Mystic Caress l-am luat din flyer la 15 lei și imi place mult, parfumul este ușor orietal și persistă ore bune pe piele!

20140913_195838

Ultimele produse sunt, pila de unghii Oriflame Beauty care nu-mi place absolut deloc, bine că a fost doar 5 lei, imi zgârie groaznic unghiile și o prefer de 1000 de ori pe cea din trusa aceea tip borsetă de la Oriflame, care a fost absolut genială! Mini crema de mâini a fost doar 3 lei și este ideală pentru geantă și are un miros plăcut, de migdale cred. Imi place!

Cam acestea au fost cumpărăturile din C12! Sper că v-au plăcut și aștept să-mi spuneți voi ce produse ați testat dintre acestea sau ce v-ați luat din această campanie.

Seara bună feletor!

Lasă un răspuns

