Șase secole de istorie vestimentară

Deși au trecut ceva zile de la mini excursia noastră în București și-mi doream tare mult să vă povestesc despre experiența în sine și ceea ce am văzut și vizitat acolo, lipsa timpului și alte lucruri care s-au dovedit a fi mai urgente au luat fața cum s-ar zice aceste postări ce de mult își aștepta neastâmpărată rândul.

Astăzi vreau să vă vorbesc despre vizita la Muzeul Național de Istorie  a României, mai exact despre expoziția ”Haina îl face pe om- șase secole de istorie vestimentară”. Recunosc, am avut noroc, pentru că deși pe site-ul oficial al muzeului expoziția fusese una temporară namaiputând să o vedem de la 30 august, se pare că termenul a fost prelungit astfel bucurându-ne de o experiență unică și trecând la propriu prin șase secole de istorie.

Destul cu vorbăria, să trecem la poze!

1

2 (1)

2 (2)

3

4

5

6

7

8

10

11

12

13

14

16

17

18

19

20

21

22

24

25

Ei bine, asta a fost însă vă spun, pozele nu surprind nici pe jumătate frumusețea expoziției în sine! Deși eu v-am arătat doar această mică parte a muzeului, acesta găzduiește multe alte expoziții și adevărul este că aveți nevoie de o zi întreagă pentru a vedea pe îndelete tot ceea ce oferă muzeul. Ceea ce nu mi-a plăcut a fost faptul că statul român deși a început restaurarea clădirii în urmă cu mai bine de 6 ani aceștia nu s-au sinchisit să continue lucrările, astfel muzeul având o mulțime de camere care ar putea găzdui noi expoziții care nu pot fi folosite din păcate, iar din câte am înțeles de la doamna aceea de acolo, muzeul trebuia să ofere o experiență unică având o mulțime de expoziții pe care nu au unde să le expune..Sincer îmi pare rău să aud astfel de vești însă având în vedere sistemul în care ne aflăm nimic nu ne mai miră zilele astea, păcat, mare păcat…

Voi ați vizitat această expoziție?

Lasă un răspuns

