Review- Cremă hidratantă de duș Milk&Honey Gold

Bună dragelor,

Deși am cam lenevit în ultima perioadă lăsând-o mai moale cu post-uri, promit să revin cu forțe proaspete și deja am o mulțime de idei pentru noi postări și un prim giveaway care sper să vă încânte, însă mai este până atunci așa că să revenim la ziua de astăzi și la vedeta articolului, crema hidratantă de duș Milk&Honey.

20140903_130511 20140903_130558

A facut parte dintr-un set ce l-am primit cu ocazia zilei mele de naștere, fapt ce nu a putut decât să mă bucure, căci mai utilizasem produse de la ei în trecut și toate mi-au lăsat o impresie bună. Să vorbim puțin despre aspect. Tubul oferă posibilitatea utilizării produsului până la ultimul strop, fiind confecționat dintr-un plastic dur, iar design-ul este unul elegant, rafinat. Ce aș putea considera un minus ar fi faptul că ambalajul are un sistem de deschidere cam greu de utilizat, putând să-ți rupi unghiile în el dacă nu ești atent, însă pentru mine a fost ok până acum.

20140903_130541

20140903_130632

În ceea ce privește consistența, aceata este una densă groasă, de un auriu plăcut și un parfum identic cu cel al cremei de corp și al celorlalte produse ale gamei de altfel, dușul deveninid un răsfăț olfactiv baia fiind învăluită într-un plăcut miros de miere și lapte. Mirosul persistă după duș, însă dacă-l folosiți concomitent cu crema de corp rezultatele vor fi mult mai durabile, după epuizarea parfumului pe piele simțindu-se acel miros de cremă hidratantă tipică, mie-mi miroase asemeni unui lapte de corp de la Garnier ce-l foloseam în trecut. De asemeni, această cremă de duș nu usucă pielea și o lasă hidratată și fină la atingere.

Despre preț, acesta este unul accesibil, fiind de 26,90 lei la preț standard, însă în campania 12 îl găsiți la un preț de numai  15,99 lei acesta fiind prețul mediu când se află la promoție,

Din partea mea are nota 9, din pricina ambalajului, însă este un produs pe care l-aș recumpăra.

Voi ați testat acest produs sau din această gamă?

Lasă un răspuns

