Prima comandă de pe Aoro

20140818_142937

Bună fetelor!

Mereu mi-a plăcut să citesc articole de gen, însă niciodată nu mi-am făcut curaj să dau prima comandă pe Aoro, până într-o zi când am văzut oferta aia super (la orice produs Nivea cumpărat primești gelul cremă de duș cu aromă de cocos) și am zis că nu mai este timp de nehotărâre și am plasat rapid comanda. Am ales 3 săpunuri solide Nivea, am mai pus în coș pensula plată pentru aplicarea fardului de obraz BrushArt, care, apropo, e foarte bună pentru cei 10 lei! 

Eu zic că am ieșit bine și cu siguranță cei de la Aoro au câștigat un client fidel în persoana mea și deja am un wishlist destul de lung, așa că tot vor curge comenzile de-acum.

Dacă sunteți curioase despre gelurile de duș, vă pot spune că au o textură de gel cremă, curăță bine fără a usca pielea și are un miros foaarte puternic și dulce de cocos, chiar prea dulce pentru unele persoane însă mie îmi place, căci ador tot ceea ce este cu cocos, deși, sincer vorbind este puțin prea puternic chiar și pentru mine și-l văd mai potrivit pentru perioada rece a anului!

În privința transportului totul a fost foarte atent împachetat în folie din aceea cu bule, antișoc, produsele nefiind nicicum alterate! Apropo, pentru orice comandă de pe Aoro beneficiați de un cadou gratuit, eu am ales o mostră de balsam pentru păr Goldwell pe care abia aștept să o încerc!

Cu siguranță a fost o experiență plăcută și pentru cei 40 de lei dați pe întreaga comandă cu tot cu transport eu zic că am făcut niște alegeri destul de înțelepte!

Voi ați încercat produse de pe Aoro?

2 gânduri despre “Prima comandă de pe Aoro

    • Ti le recomand.Intr-adevar isi merita fiecare banut chiar mai mult as spune,pana acum eu sunt foarte multumita de aceasta pensula,am spalat-o de cateva ori si desi la primele utilizari ii mai cadeau don peri acum nu mai am nicio problema cu ea.
      Pupici

Lasă un răspuns

