Somn incomfortabil? Rame De Pat vă sare-n ajutor!

descărcare

Pentru mine vara este un anotimp al extremelor și organismul meu simte pe deplin asta. Am zile în care mă trezesc la 7 și mă culc târziu în noapte sau mă trezesc la 11 și mă culc super devreme, gen 22. Da. Recunosc. Sunt dată peste cap cu totul și încep să simt lucrurile astea încet, încet, de aceea consider că am nevoie de un pat nou, de o saltea nouă, ceva care să-mi aline visele!

Iubesc paturile ce au cadrul metalic și puține magazine mi-au oferit această variantă mai toate oferind aceea gamă clasică din lemn. Nu zic, îmi plac și acelea, însă cele ce-au cadru metalic mă fac să am doar vise frumoase parcă și adaugă o eleganță aparte camerei. EI bine, pe ramedepat.ro am descoperit o gamă variantă de paturi cu cadru metalic, ideale pentru mine, raiul pe pământ ce să mai!

pat-din-fier-forjat-negru-roma2

Preferatul meu este cel din fier forjat negru cu baldachin ce-mi oferă acea senzație de curățenie și liniște totodată! Ca să trecem la detalii mai tehnice, să vedem ce ne spun cei de pe site despre acesta.

Patul Roma este realizat integral din fier forjat şi fiecare element este lucrat manual cu o atentie deosebită la detalii.
Acest pat metalic este realizat de către o mică fabrică din Europa cu o tradiţie in realizarea paturilor de metal de peste 20 de ani, timp in care procedeul de producţie şi calitatea produselor au devenit legendare. Toate componentele sunt îmbinate manual prin tehnici meticuloase, totul pentru a controla calitatea finală a produselor, durata medie de realizare a unui pat fiind de apoximativ 2 săptămâni. Clasificate in colecţii cu teme incitante, in stil expresiv şi inovativ sau clasic, cu un design atemporal, fiecare pat respectă standardele stricte de calitate şi asigură un produs rezistent şi durabil în timp.
Detalii tehnice
Construit manual, integral din fier forjat.
Patul conţine suport pentru saltea tip somieră cu lamele din fag lacuit.
Montaj rapid și ușor. Montajul se realizează in 30 de minute pe baza schiţei de montaj inclusă in colet.

Super simplu de montat, preț excepțional, vedeți și voi aici, ce-aș mai putea să-mi doresc? Poate doar o saltea Memory care să-mi întregească visarea. Eu o aleg pe aceasta care-mi oferă o poziție corectă a corpului și garantează comfortul în orice anotimp, ideală pentru mine și pentru oricare altă persoană care-și dorește un somn liniștit dacă e să mă întrebați!

saltea-vasco-7-zone_1

De asemeni, dacă tot vorbim despre site-ul rame de pat, nu strică să vă ofer și câteva informații utile cum ar fi faptul că la cumpărarea oricărui pat împreună cu o saltea beneficiați de o reducere de 200 de lei( din care vă puteți cumpăra o lenjerie cute sau niște perne comfortabile), iar pentru orice saltea cumpărată vi se oferă 2 perne cadou! Asta da ofertă de nerefuzat!

Voi v-ați găsit patul ideal?

 

Lasă un răspuns

