StradaIT ne face drumul mai ușor

Încă e vară. E mai vară ca niciodată dacă mă întrebați pe mine. Aș fugi la munte, să mă ascund de tot soarele ăsta care numai bătăi de cap îmi dă..

Ei bine, da. Vreau să plec. Drumul e lung și așa mă bate-un gând că mă voi plictisi teribil pe traseu cu toate că voi avea o companie plăcută și-o carte bună la îndemână.

La întrebarea asta ne răspunde stradaIT. Vă întrebați cine sunt? Și eu făcut-o. Sunt un site cu tot felul de gadget-uri numai bune de luat în vacanță. Să vă spun ce aleg eu.

Smartphone (HTC One)

watermark

Da, avem nevoie de un smartphone performant pe drum. Știți voi, pentru instantanee, muzică bună, net, știți voi, lucruri din astea, iar HTC One îmi oferă tot ce am nevoie, plus un design de invidiat și un preț numai bun, dacă sunteți curioși click aici! Plus că mereu am nevoie de un telefon la-ndemână ca să țin contactul cu prietenii, să le trimit cele mai bune poze cu cea mai yammy mâncare ever și să-i fac geloși, căci, da, e dreptul meu, așa mi-au făcut și ei mie când erau plecați! E timpul răzbunării!

Căști, căști, căști

CASTI LOGITECH PC 860 WITH MICROPHONE

Da, știu, telefonul are căștile lui, însă dacă vrei un sunet bun și-o experiență auditivă perfectă se merită să investești în niște căști performante, cu ajutorul lor beneficiezi de o experiență inedite ceea ce niște căști obișnuite nu pot face, oricât de performant ar fi telefonul, Ipod-ul, Mp3-ul sau orice alt aparat la care alegi să-ți conectezi căștile, iar pe stradaIT găsim de toate pentru toți, aruncă și tu o privire de ești curios!

Aparatul foto

thumb

Deși avem un smartphone performant tot mai e nevoie și de un aparat foto, căci vrem să avem parte de cele mai bune cadre așa că un aparat bun e ceea ce avem nevoie, iar cei de pe site ne oferă cele mai bune prețuri!

banner

Cam astea sunt must-urile pentru vacanța noastră, însă să vă mai vând un pont, stradaIT oferă transportul gratuit pentru în București pentru comenzi online de minim 100 de lei!

Lasă un răspuns

