Promotii? Desigur! Pe promotion.eu

logo

Promoțiile. Cu toții le iubim, mai ales noi femeile. Să fim serioși, cine nu iubește să primească o cremă noi lansată sau de ce nu chiar o mostră din aceasta, căci însăși gândul că testezi tu acel produs înaintea altora e un mare plus.

Ei bine, pe promotion,eu găsim felurite articole promoționale. Da, ați auzit bine. Și eu am fost uimită la început de acest nou concept, așa că mai bine vă familiarizez puțin cu conceptul înainte de-a trece ma acțiune. Cum se prezintă ei?

articole promotionale pentru promovarea companiei tale

Echipa
Suntem pasionati de ceea ce facem zi de zi in adevaratul sens al cuvantului, fie ca este vorba despre productia de tricouri personalizate folosite in campaniile de promovare outdoor sau de brelocuri personalizate oferite cadou cu ocazia unor evenimente speciale. Suntem inovativi si tineri, plini de energie pozitiva si dorinta de a reusi. In realitate suntem un mix de personalitati si abilitati, tratandu-ne cu demnitate si respect. In echipa noastra vei gasi oameni simpli, graficieni profesionisti, experti in vanzari, dezvoltatori web experimentati si leaderi deschisi la minte, intr-un mediu de lucru remarcabil.
Articole promotionale
Oferim o gama variata de articole promotionale, la o calitate exceptionala, cu preturi imbatabile, importate direct din Europa sau China. Pe site-ul nostru web, http://www.promotion.eu, toate stocurile furnizorilor de produse promotionale sunt disponibile online si datorita multitudinii de functionalitati implementate cu scopul de a simplifica procesul de cautare, experienta utilizarii acestuia este unica. In perioada urmatoare ne-am propus sa implementam noi functionalitati si mai ales sa ne marim portofoliul de produse online, si astfel sa consolidam pozitia de lider de piata a Hell Advertising.
 
Ei bine, acum că v-ați familiarizat și voi cu acest concept, să vorbim despre produsele promoționale. Eu una le ador și sunt un fel de mini maniacă, căci mereu mă atrag astfel de oferte mai ales când consider că fac o afacere bună. E de ajuns doar o săptămână în care văd o mega promoție, gen cumperi un produs al unui brand, oricare și primești un gel de duș cadou pentru fiecare articol indiferent de valoarea lui. O super afacere zic eu, și mă face să le verific zilnic site-ul apoi și cu greu mă abțin să nu cad în tentația fiecărei promoții, căci, deși sunt puțin obsedată, prefer să selectez ceea ce mi se potrivește și ceva util.
Pe promotion.eu am găsit o mulțime de articole, de toate, pentru toți, fiecare are un public țintă, însă eu vreau să vă prezint doar 3 dintre acestea. Să începem!
 Articole plajă
minge-gonflabila-personalizata-horz
Da. O minge de plajă, un colac, orice cu iz de mare e binevenit, în special pe timp de vară și unde mai pui că prețurile sunt atât de mici, sub 1 euro și mai puteți beneficia și de reduceri masive în funcție de cantitatea comandată.
Seturi lumânări
suport-pentru-lumanare-in-form--horz
Un cadou binevenit. Parfumează locuința, aduce un aer de comfort căminului și cu siguranță va fi folosit și nu va zace praful pe el luni de zile.
Eșarfe
redwood-scarf-horzÎntr-o culoare neutră, fie alb, fie negru, sunt mereu de folos, mai ales că vin serile răcoroase de toamnă și trebuie să fim protejați. Unde mai pui că sunt și foarte chic!
Da. Ați văzut, cei de la promotion.eu oferă tot ce ne dorim în materie de articole promoționale, tot ce mai rămâne de făcut e să comandăm. Eu mi-am ales favorite, tu incă nu?
Lasă un răspuns

