Noutăți și oferte C12 Oriflame

Mai sunt aprope două săptămâni până la începerea campaniei 12, însă consider că e mai bine să știți din timp ce oferte vă așteaptă pentru a vă programa bugetul în funcție de dorințe!

Eu am selecționat cele mai tentante oferte care sper să fie și pe gustul vostru.

Enjoy!

Noutățile campaniei C12

11 6 5

Capture8

Reducerile campanie C12

1 2 3 4

7 9 10
13 14 15 16 Capture1 Capture2 Capture3 Capture4 Capture5 Capture6 Capture7 Capture9

Sper că v-au plăcut ofertele propuse de mine și aștept să-mi spuneți cam ce vă doriți din acest catalog.

Dacă doriți să deveniți reprezentați Oriflame și să faceți parte din echipa mea intrați aici și urmați pașii de acolo. Pentru mai multe detalii mă găsiți pe mail la adresa calinciuc.irinaa@yahoo.ro
 
Lasă un răspuns

