Să le răspundem pasiunilor…


d1

De cele mai multe ori fotografiile îşi aleg fotograful. Fotograful trebuie doar să le vadă.

Aurel Rapa

Pasiunea, hobby-ul, acel lucru pe care l-ai face oricând, oriunde, acel lucru la care-ți zboră gândul fără ca măcar să îți propui asta, acea pasiune care devorează totul din tine și tu dai totul fără a clipi, căci îți place, și indiferent ce-ar fi, cum ar fi, nu vei renunța la ea. Pentru unii e moda, pentru alții cititul, pentru mine e fotografia.

Viața de student e frumoasă, dar costisitoare și cu toții știm asta, însă anumite lucruri trebuie să le faci, căci altfel te-ai trezi dezamăgit dimineața și ai deveni un trântor al societății (și-așa sunt destui) din această neîmplinire sufletească. Hobby-ul te face să te detasezi de stresul zilnic, dar poate deveni un job totodată, pentru mine se află la stadiul de pasiune, însă și aceasta trebuie hrănită, cum dragostea nu ține de foame, nici dorința nu ține de”poză”.Ei bine, am să vă povestesc cum fac eu să-mi păstrez hobby-ul viu fără sacrificii prea mari.

Totul începe cu un aparat. Un aparat foto, desigur. Ei bine, când camera telefonul nu mi-a mai satisfăcut nevoile am simțit nevoie de un pas înainte, de o evoluție, însă nu-mi permiteam nici cum un aparat nou, care să se muleze pe sufletul meu și-am zis că apelez la unul second hand, care în ciuda faptului că a mai fost utilizat se prezintă ca nou, însă, are un plus, o poveste pe care predecesorul proprietar a lăsat-o inscripționată acolo, pe carcasa de-un negru mat impecabil. Și așa a fost greu, însă totul a devenit clar când am văzut site-ul ABD computer într-o dimineață însorită de vară. Știți senzația aia de deja-vu pe care o aveți uneori? Exact așa a fost și la mine cu acest site, mai precis cu un aparat BenQ, asemănător cu acesta, care m-a strigat tare și eu i-am răspuns.

benq-camera-foto-dc-e1000-10mp-no-battery-4776-horz

Ei bine, de vă întrebați, acesta m-a făcut să-mi dezvolt și mai mult pasiunea și păstrez viu în suflet fiecare moment alături de el, însă totul s-a întâmplat datorită lor, celor de la ABD computer. Am rămas uimită când am observat că oferă și garanție la produse, însă m-a bucurat și m-a făcut să-mi sporesc gradul de încredere în ei, astfel ajungând să-mi iau de la ei și-un nou laptop Hp și-o imprimantă care să-mi scoată arta pe viu cum s-ar zice.

De asemenea, aceștia vin în sprijinul copiilor fără posibilități financiare, copii putând achiziționa un sistem complet Euro 200, pentru detalii intrați aici. Era să și uit, dacă tot dai o fugă pe la ei e păcat să ratezi secțiunea de promoții, cine știe poate-ți găsești și tu ceva pentru pasiunea ta!

 

 

 

Lasă un răspuns

