Haul Oriflame C10

20140807_150056

Știu, deja a trecut aproape o săptămână din campania 11 Oriflame așa că îmi cer scuze pentru întârziere, însă am zis totuși să vă prezint și acest mic haul pentru că știu că vă plac postările de acest gen.

Să începem!

20140807_145857

Datorită faptului că a fost ziua mea de naștere în luna iulie am beneficiat de o reducere specială a setului Milk&Honey, set format din cremă de mâini, cremă de corp și cremă de duș și a costat în jur de 20 și ceva de lei cu reducerea de rigoare.

Până acum am testat doar crema de mâini și pe cea de corp. Cea de mâini este foartă consistentă și hridratantă și prefer să o folosesc seară în special, iar crema de corp este de asemeni consistentă și lasă pielea catifelată și parfumată pentru o perioadă destul de lungă de timp, așa că, da, mă declar mulțumită de acest set.

20140807_145925

Mai departe am 2 măști de față, pe cea pentru puncte negre de la Pure Skin care a costat undeva la 7 lei la reducere și oferă o curățare în profunzime tenului, punctele negre fiind îndepărtate în mare, cel puțin la suprafață, asta am observat eu, iar cea de a doua mască o am din flyer și a fost 10 lei și este masca Oriflame Nutri Calm, care are o textură cremoasă și hidratează tenul, însă ustură puțin în zonele unde aveți coșuri scoase recent, dacă este cazul. Iar ultimul produs, dar nu cel din urmă este oja Oriflame Pure Colour în nuanța sheer cream și este un alb lăptos, care are nevoie de 2-3 straturi pentru a creea acel efect mat pe unghie, aplicându-se neuniform altfel și e nevoie de puțină răbdare cu ea, însă rezistă bine, undeva la 5 zile a rezistat la mine cu base coat și top coat și a costat 9 lei.

20140807_145834

De asemenea, am putut înlocui taxa de manipulare cu setul pentru priviri luminoase format din rimelul Oriflame Beauty Wonder Lash și crema pentru conturul ochilor Optimals, produse ce însă nu le-am testat încă având deja câteva de același tip deschise și le voi începe după ce le voi termina pe acelea. De asemena, acest set vine într-o cutie extrem de drăguță, ideală pentru un cadou, și a costat 15 lei.

Cam acesta este haulul si sper ca v-a placut!

Dacă doriți să deveniți reprezentați Oriflame și să faceți parte din echipa mea intrați aici și urmați pașii de acolo. Pentru mai multe detalii mă găsiți pe mail la adresa calinciuc.irinaa@yahoo.ro
Lasă un răspuns

