Faceti cunostinta cu varu`

descărcare

Văru`. Cine nu a auzit măcar o dată de el? Fie dintr-un sport publicitar funny, fie dintr-o reclamă bine plasată, cu toții îl cunoaștem și-l iubim.

Dacă e să mă gândesc când am auzit prima dată de el, e greu de spus, dar amintirile parcă fac cărarea către acea zi…

cats

Era o vreme în care nu conta atât de mult mărimea ecranului unui telefon și nu era un element definitoriu în alegerea mobilului ideal, era acea perioadă în care erau la modă telefoanele cu tastatură qwerty, nebunia adolesceților nebuni după sms-uit. Da, mă declar vinovată, am fost acolo! Și dacă tot am făcut parte din acest val de nebunie tehnologică, desigur că mi-am luat ultimul răcnet la acel moment, se cerea a fi de un alb clar imaculat. Dar ce să vezi, coletul ce ascundea minunea îmi adusese unul verde. Verde neon.

Nu mă înțelegeți greșit nu am nimic cu această culoare dar o asociez mai degrabă cu ținutele dansatorilor de street decât cu rochițe boeme în nuanțe nude. Cum nici o husă de pe lume nu m-a ajutat (da, am încercat și asta) am început să-ntreb în stânga, în dreapta, poate, poate îl va vrea cineva, dar în zadar…

Totul până într-o zi, când, făcând ceva foarte important la laptop( a se citi căutând o melodie ce mă bântuia de trei zile) am dat peste el, peste tocmai. Dorințele mele se aflau la un click distanță. Repede, repede am făcut o poză numai bună, un preț imbatabil si am așteptat. În două ore căsuța cu mesaje se umpluse deja! Se pare că toți dansatorii și dansatoare erau acolo, doar eu lipseam. Uite așa, am scăpat de minunatul mobil și l-am înlocuit cu unul alb, imaculat!

4x3-euromedia-bk35-fashion-cover-800

Anii au trecut, moda s-a schimbat și tocmai la fel, trecând astfel 5 primăveri și peste el. Și, ghiciți ce! În loc să-și ia și văru` o binemeritată vacanță, el ne dă, tot, nouă excursii! S-au dus și vremurile în care ne feream de comenzi online de teama țepelor, însă cum tocmai oferă serviciul de verificare a coletului la primire, totul e safe acum! By the way, mai nou și tranportul e gratuit, mai mai c-aș mai pune două anunțuri căci rochițele de toamna trecută parcă nu mă mai reprezintă ca odinioară…

Vouă cum vă place de văru`?

Lasă un răspuns

