Visând în noapte

Seară, lumini, acțiune!

 Un văl de mister se așterne peste oraș în această noapte specială. De la fetițe dulci îmbrăcate în zâne până la cavaleri și domnițe gata de carnaval, cu toții au ieșit în acestă noapte magică pentru a sărbători Halloween-ul!

Plimbindu-mă pe străzile pustii, dar în același timp pline ochi am fost purtată dintr-o poveste în alta la fiecare colț de stradă!

Uite-așa am trecut din minunata lume Disney unde m-am plimbat cu Minnie printre copaci din vată de zahăr, în perioada medievală alături de un brav cavaler!

imgprod_7137-horz

Atâtea costume reușite, atâtea povești de spus… bineînțeles nu m-am putut abține și i-am întrebat, ”De unde v-ați luat costumele astea superbe frumoșilor?”  și nu mică mi-a fost mirerea când toți, dar absolut toți au răspuns în cor, unii mai sâsâit, alții mai rârâit, că deh sunt copilași ”de pe articoledepetrecere.ro”. Vă dați seama cam care a fost primul lucru care l-am făcut când am ajuns acasă, nu? Da, mă declar vinovată, am dat fuga pe site-ul mai sus scris!

imgprod_1377_1b-horz

Uite-așa am intrat și eu într-o lume de poveste înconjurată de prețuri mici și fel si fel de măști, costume și alte decorațiuni. Cred că mi-am pierdut toată noaptea acolo și nu glumesc, dacă vreți să vedeți cum e dați și voi o tură aici!

Eu m-am lăsat vrăjită de măstile venețiene care m-au furat iremediabil. Pe langă aceste minunății aici mai găsiți decorațiuni pentru petreceri, costume pentru copii, baloane plus multe altele!

logo

Dacă aveți chef să intrați în lumea poveștilor și să vă teleportatați înapoi în copilărie eu zic că merită să vizitați acest site!

Lasă un răspuns

