Vara asta suntem pe barba noastră cu Moga și Philips

S-a lansat Moga în muzică sau mai bine spus a scos prima sa melodie solo și asta se vede! Cred că sintagma pe barba mea a facut înconjurul lumii de la lansarea celebrei melodii și mi-e groază să mă gândesc ce furori va face și cu următoare, va fi panică sigur!

Totuși, nu ne-am adunat aici pentru acest post pentru a comenta melodia lui Moga, ci pentru a răspunde provocării celor de la blogal initiative și a le răspunde ce înseamnă să fim pe barba noastră. Ei bine, nu știu dacă am eu imaginația mai bogată sau ceva de genul, însă primul gând, prima imagine care mi-a venit în minte a fost bineînțeles cea a Conchitei Wurst, câștigătoarea Eurovisionului din anul acesta. 

conchita-wurst-680x365

Am meditat, am analizat și am răspuns în final provocării, priviți și vă minunați ce înseamnă pentru o femeie să fie pe barba ei!

În primul rând să fii #pebarbata reprezintă un pas imens de la adolescență la maturitate. Reprezintă aceea etapă în care ești conștient de propriile decizii și nu te mai arunci cu capul înainte la prima bătaie a vântului. Însemnă să analizezi, să judeci, dar totodată să fii tu însuși, să iei decizii pe moment și să faci nebunii pe care probabil dacă le-ai analiza pe toate părțile ai spune pas. Într-un cuvânt să fii pe barba ta însemnă să fii independent. Să îți asumi cine ești și felul în care te văd alții.

Cred că am rezumat cel mai bine într-un paragraf ceea ce consider eu că însemnă a fi pe barba ta, însă fiind o provocare în colaborare cu cei de la Philips nu m-am putut abține să pun și stilurile pe care le puteți obține cu ajutorul tehnologiei lor.

Capture

Atât de fină…ca fundul unui bebeluș cum ar veni. Imaginea băiatului mamei, mereu îngrijit sau acel bărbat fatal ce se paortă mereu la costum și frânge inimi prin rândul colegelor.

1

Despre cum să atragi prin masculinitate și mister…

2

E genul de look nefinisat care dă senzația unui aventurier sau a unui comic, depinde de situație.

3

No more words. Genul ăsta de look mi se pare oribil, parcă scrie mare cu litere de tipar roșii co-ca-lar. Îmi pare rău că spun asta, însă e doar o părere personală și nu o chestie generală.

4

Dacă ești trecut de o anumită vârstă și știi ce vrei de la viață mustața poate fi ok, însă pe un ten tânăr care abia a scos capul în lume e un mare not!

5

Look-ul ăsta seamnănă destul de mult cu penultimul, însă e ceva mai stilat, dar tot cred că este o falsă aparență și e ales în deosebi de persoanele care vor să iasă în evidență prin intermediul unei măști prost plasate.

Ok, cam asta a fost, sper că v-ați distrat urmărind aceste look-uri și aștept să aflu și părerea voastră, ce înseamnă pentru voi să fii pe barba ta?

By the way, cred că majoritatea v-ați prin deja însă pentru cei mai neatenți așa ca mine vă repet că în această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook.

Lasă un răspuns

