Life`s change with optiness

logo

Se spune că ochii sunt oglinda sufletul și cele purtătoare de ochelarii știm cel mai bine cât de important este o îngrijire corespunzătoare a acestui organ esențial în viața noastră.
Majoritatea persoanelor cu ochelari, dintre fete în special, cu siguranță se regăsesc atunci când spun că este mult mai dificil să pari o fată drăguță, genul smart, nu acel tip de tocilară, cât de greu este să porți un machiaj mai îndrăzneț sau cum spui nu ochelarilor de soare pentru că diopriile sunt mai importante.

banner

Cred că ăsta este unul din main point-urile pentru care au apărut lentilele de contact care ne fac viața atât de ușoară și fac ca micul nostru defect să treacă neobservat. Eu m-am lăsat sedusă de cei de la optiness și nu regret că am făcut-o deoarece am de o echipă de profesioniști ce mi-au stat mereu la dispoziție cu răspunsuri pertinente, plus produse de înaltă calitate și unde mai pui o reducere de 10% totul dă plus infinit, vă zic eu sigur.

ddelc11

Poate ar fi mai bine să vă prezint câteva dintre ofertele lor, căci asta e partea cea mai interesantă până la urmă, nu? Înafară de ceea ce am spus mai sus pentru produsele EyeLove transportul este gratuit destul de bine având în vedere cât de importanți sunt niște bani în plus mai ales pe vremurile astea care-s mai mult de criză decât ieșire din ea.

freshlookkk

Pentru persoanele ce preferă lentilele colorate este bine să știe că la două cutii cumpărate, la ceea de a doua beneficiază de 50% reducere, așa că mai multe culori pentru voi dragilor!

Multe alte oferte și promoții puteți afla de pe site de aici, plus multe informații utile care v-ar putea interesa căci eu am încercat să mă rezum doar la cele mai importante din punctul meu de vedere!

Așa că vă doresc spor la shopping și-aveți grijă de oglinda voastră!

Lasă un răspuns

