Cu gazela în oraș

bicicleta_koliken_trekking_gisu_confort_femei_kp_038

E micuță și e roz.

Prin soare cu ea eu merg

Și toată ziua mă-ntrec.

Nu știu câți dintre voi v-ați dat seama despre ce este vorba din versurile de mai sus, dar nu-i nimic, căci am de gând să dezleg acest mister cusut cu ață roșie. Este vorba de my gazelle de pe biciclop.

Recunosc până vara asta n-am fost așa mare fac biciclete, căci, în copilărie indiferent cine încerca să mă facă să-mi mențin echilibrul pe gazela cu 2 roți eșua căci, ce pot să spun, sunt o neîndemânatică din fire și cu lucrurile de genul nu prea mă descurc.

Vara asta a fost anotimpul schimbărilor în viața mea și mersul pe bicicletă nu face excepție căci am primit în dar o bicicletă de pe biciclop astfel benefiiciind de o lecție gratuită de mers pe bicicletă (puteți afla mai multe aici) și asta a fost tot ceea ce aveam nevoie, acel impuls care să mă facă să-mi doresc mai mult și uite-așa am reușit eu să-mi depășesc această limită mai mult psihilogică decăt fizică.

EI bine, de atunci cred că cel puțin de două ori pe săptămână ies la plimbare cu ea, cu gazela mea și de fiecare dată aleg outfit-uri care să ne transpună în copilărie și să ne scoată din anonimat deși am întâlnit și priviri sceptice în plimbările mele, nu toată lumea înțelege arta în toate formele ei, așa că nu-i problemă!

Recunosc că, draga mea roz, nu e chiar o gazelă, căci face parte din colecția bicicletelor trekking, însă eu o iubesc așa cum e ea, și sunt super încântată că pe biciclop găsesc tot ce am nevoie pentru a o întreține și nu trebuie să colind zeci de site-uri în căutarea accesoriilor perfecte.

logo_nou_biciclop

De asemenea, pe biciclop, găsiți de la biciclete de oraș( gazelle sau fixie) până la cele speciale sau electrice. De asemea, aici găsim și un bazar al bicicletelor unde vintage-urile își așteaptă noi proprietari. Nici copii nu sunt dați la o parte biciclop oferindu-le trotinete, role și multe altele.

Așa că dacă îți dorești și tu să înveți să mergi pe bicicletă vara asta sau pur și simplu îți dorești una nouă, biciclop e site-ul potrivit pentru tine.

 

Lasă un răspuns

