Have fun with pull&bear

Hello there!

Deja e august și gândul îmi zboră ușor,ușor la toamnă. Uitându-mă pe site-ul celor de la pull&bear am observat că încă au ceva reduceri interesante așa că mi-am ales 4 articole pe care aș vrea să le achiziționez luna asta, fiind în dubii totuși în privința trenci-ului căci e mărimea M și imaginile nu mă prea ajută, însă cum în general prefer să-l port descheiat nu cred că va fi o problemă, însă vom vedea!Let`s begin!

Mult comentatul trenci cafeniu– îl găsiți pe site la prețul de 69 de lei redus de la 259 în mărimea M

5711322707_w_2_1_2

Geantă bowling simplă în nuanța whisky– perfectă pentru facultate, chiar aveam nevoie de o geantă șic și încăpătoare ca aceasta

9821343776_w_2_1_2

Pantofi de salon cu vârf și bretea– clasicii pantofi negri, la doar 39 de lei eu zic că merită!

1695311040_w_2_1_2

Ghete de piele întoarsă- perfecte pentru toamnă. la numai 89 de lei eu spun că sunt mai mult decât ideale!

1250311005_w_2_1_2

Cam astea sunt pordusele, voi v-ați ales ceva de la reduceri vara asta?

Lasă un răspuns

