Choose to be a diva!

1557583_629096787139486_505868796_n

E genul de fată pe care toate colegele o urăsc pe față și-o adoră pe ascuns. E genul de fată care mereu e pusă la punct și oprește discuțiile atunci când intră în cameră indiferent de subiect. E genul care nu-și începe niciodată ziua fără un cappucinno vienez și cartea ei preferată, The devil wears Prada sau ultimul număr al unei reviste fashion.

Puțini au crezut-o când a zis că, în realitate, ea nu aruncă cu banii pe fereastră pentru a fi fashion, ci investește cu cap, cumpărând piese de rezistență de pe un site accesat de mai toată lumea, elefant.ro! Și, da, știu, mulți îl știți pentru ofertele la cărti și ebook-uri, însă lucrurile s-au schimbat radical de la o vreme, acesta transformându-se într-un mall online pentru întreaga familie!

Cum am auzit, m-am pus pe cercetat, căci, sincer să fiu nici eu nu am crezut-o, însă cum am dat enter, am fost asaltată de o groază de oferte, și nu, nu genul ăla de oferte agasante, ci subtil, cât să mai facă să-mi doresc să aflu mai mult, cum ar fi despre benefiicile celor din clubul elefant care beneficiază de oferte promoționale ce se schimbă periodic și bineînțeles, voucherul de bun venit în valoare de 90 de lei, de departe cea mai atractivă ofertă!

Am cam luat-o pe arătură, dar nu-i panică, căci, mă credeți sau nu, am reușit să recompun trei dintre ținutele divei pe care o ador la un super preț, nu la mii și mii de euro cum îmi imaginam eu!

Ținuta de birou

_20_1(1)-horzToate fetele de la firmă o invidiau pentru fusta stilou jacquard în nuanța roz prăfuit în care arăta de ziceai că-i coborâtă de pe podium! Ei bine, am găsit-o pe elefalt și tot aici am găsit și topul uni, din bumbac și pantofii stiletto într-o nuanță caldă de bej pe care obișnuia să le poarte la această fustă. Sunteți curioase de preț!? Stați bine pe scaun să nu cădeți fusta 149,90 lei, top-ul 69,90 lei și pantofii 129,90 lei, deci un total de doar 350 de lei!

Petrecere la birou

bluza-transparent-feathers-navy-l_50_1(1)-horz

De obicei, când e ziua vreunuia dintre noi ținem o petrecere lejeră ca-ntre colegi. Aici, ea, prefără o ținută mai casual, mai ușoară, una din preferate fiind ceea compusă din pantaloni cu croiala lejeră, cămasă ușoară cu imprimeu și tocuri într-o culoare puternică! Și această ținută de efect are un super preț, dar un mega impact, pantalonii fiind 62,90 lei, cămașa 39,90 lei și pantofii la 129,90 lei, totul fiind numai 233 de lei!

Relaxare în parc

tricou-shut-up_28_1(1)-horz

 

Pentru zilele de weekend renunță la tocuri alegând opereche de teneși albi, simpli, o fustă cu talie înaltă funny și un tricou cu un mesaj simpatic, totul fiind doar 405 lei!

diavolul-se-imbraca-de-la-prada_1_produs

Așadar, să fii o divă nu costă atât de mult cu elefant, e chiar ieftin să arăți bine, unde mai pui toate ofertele de care vei beneficia! Însă dacă tot e să fim dive, hai să fim până la capăt și să punem mâna și pe cartea ce a făcut-o celebră pe c
olegă, The devil wears!

 

 

Lasă un răspuns

