Think smart with Blue Air

blueair

Soarele încă arde cu putere, însă eu sunt deja cu gândul la următoarea vacanță, cea din iarnă mai exact. Da, știu, sunt o furnicuță tare harnică…

Poate mă credeți nebună însă avantajele sunt nemăsurate, și aici nu vorbim doar de cazare. Priviți de exemplu cât ar costa acum un bliet către o destinație neutră, să zicem Londra, prețul mediu ar fi undeva între 400 și 500 de lei, pe când dacă alegeți să vă luați acum bilet pentru noiembrie să zicem cu Blu Air veți plăti maxim 200 de lei! Asta da afacere, nu-i așa?

24072014ro

Și, hai să ne uităm puțin și la destințiile montane că doar ele sunt crema iarna asta! M-am uitat, am cercetat și uitați ce am aflat:

De Olanda vrei s-o vezi

Cu doar 200 lei în ianuarie ai s-o încerci!

De la germani vrei s-ajungi

Cu maxim 300 lei tu ai să îi vezi pe ei!

Cu așa prețuri mici am început să vorbesc și-n rime da-mi revin eu după ce fac rezervarea! Vedeți, cu Blue Air totul e mai simplu și ați observat și voi cred că avantajele unei vacanțe smart, plănuite din timp sunt mult mai avantajoase pentru bugetul vostru în defavoarea uneia planificate pe ultima sută de metri.

16062014ro

Poate îți faci griji de experiența zborului și alte lucruri de genul, însă cu Blue Air nu e cazul, să-ți zic și de ce!

Doar la noi poți să alegi

Un transfer cu-autocarul

Totul la un super preț

Cu biletul pe tot anul!

Tot la noi tu poți opta

Pentru mâncărică bună

Ca să-ți meargă zborul strună!

Blue Bistro, ei îți oferă

Meniuri foarte gustoase

Și de alții invidiate!

Cu check-in-ul de-ai probleme

Nu îți spun la revedere!

Tu poți ca să-l faci online

Și nu tre` să-i spui bye-bye

Iară m-a luat capul și-am dato pe rime, dar nu cred că-i problemă! Cred că e evident de ce-am ales Blue Air și de ce-am optat pentru o vacanță smart și sper că am punctat toate detaliile esențiale, însă dacă mai aveți întrebări le aștept în rublica cu comentarii sau puteți apela la call center-ul celor de la Blue Air!

Lasă un răspuns

