My little guilty pleasure

logo_new

Bună dragele mele!

În seara asta vom vorbi puțin despre plăcerile simplu, care ne fac viața mai frumoasă și mai suportabilă în unele momente mai puțin plăcute.

Fiecare dintre noi are o plăcere ascunsă, pe care nu prea vrea să o împărtășească cu ceilalți, probabil acest lucru se aplică și în cazul meu, căci, deși ar trebui să mă gândesc pe mai departe și să încep să mă maturizez, încă mai dau în mintea copiilor relaxându-mă cu un puzzle, nu din ăla cu 1000 de piese, cu unul de sub 100, poate mă credeți nebună, dar mă relaxează teribil treaba asta.

Recent, am descoperit site-ul bestkids.ro, bine, recent am comandat de la ei, căci auzisem de ei cu mult timp în urmă. Vreți să vedeți care sunt favoritele mele în materie de puzzle!?

Pe locuri, fiți gata start!

10466_2_-horz

Tadam! Primul pe care vi-l voi prezenta face parte din categoria celor care abia au început să rostească bine cuvintele, însă mie-mi place și sincer, cred că ador mai mult conceptul de 4 puzzle-uri cu un număr diferit de piese (4,6,8,12) acest puzzle prezentând diferite animale de fermă, fiecare într-un nou tablou!

14075-horz

Să trecem la lucruri mai serioase zic, și anume la puzzle-urile 3D! Când eram eu mică, nu se găseau astfel de puzzle-uri, însă nu-i problemă, recuperez acum! Cele care m-au făcut să le spun da sunt cele cu castelul bran care îmi amitește ce țară frumoasă avem și cel cu turnul eiffel care reprezintă un loc în care îmi doresc să ajung într-o bună zi!

3469-horz

Dacă e vară, nu spun nu nici piscinelor, căci, rac fiind, ador apa, și sincer aș sta acolo cât e ziulica de lungă! Pe best kids am găsit cele mai bestiale piscine gonflabile ideale pentru întreaga familie plus o grămadă de articole de vară pentru prichindei care-i vor face să uite de gadget-uri și să scoate ochișorii la soare! Știți ce-i mai penibil la faza cu apa, că nu știu să înnot contrar faptului că ador apa, oare sunt singura în această situație?

Cam atât pe seara asta, destul despre my guilty pleasures! Dacă și voi iubiți jucăriile pentru copii nu doar pentru ei, cât și pentru voi, best kids e locul de care aveți nevoie! Recomand!

Lasă un răspuns

