Povestea mașinuței

logo (1)

 

Dacă e vară, e vremea concediilor, e vremea călătoriilor lungi pe autostradă unde uiți de stres și simți doar razele soarelor ce-ți mângâie chipul și basul melodiei dat puțin cam prea tare, însă trebuie să simțim și noi că e vară, că e concediu sau suntem în vacanță, nu? Și dacă tot molestăm mașina la infinit cu drumuri prea lungi și odihnă prea puțină, poate-ar merita și ea să aibă parte de un mic răsfăț, de o mică pauză, și cum alt cumva decât înconjurată de-o echipă de specialiști gata, gata să renunțe la pauza de cafea, numai să fie mașinuța fericită!

La rădăcini, service-ul ce are grijă nu numai de aspectul exterior și de buna funcționare a mașinii tale, o tratează ca pe o adevărată regină oferindu-i cele mai bune servicii și cele mai calitative piese, personalul făcând totul cu atenție pentru a fi totul perfect și nu făcând treaba-n grabă, doar doar o merge vreo 2-3 zile și-așa. Cei de aici știu că o mașinuță fericită se va întoarce astfel câștigându-și un client fidel, mai ales că prețurile sunt și pe gustul proprietarului pentru care e o adevărată plăcere să-și aducă prințesa aici.

Însă să revenim la subiectul principal și să-i explicâm și mașinuței de ce-i așa bine la rădăcini!

Mașinuțo, vum vum vum

Te-am visat aseară-n vis

La Rădăcini noi eram

Și tu toată te-aranjai!

O echipa-adevărată

Stătea toată concentrată.

Piese noi tu ai luat

Și-amândouă-am câștigat!

home-brasov4

Mai ții minte-acum mult timp

Unde noi ne-am întâlnit?

Tot la Rădăcini eram

Mașinuța, o schimbam!

De cum eu te-am întâlnit

Pe loc m-am îndrăgostit!

Dar fără echipă bună

Noi nu mai eram împreună!

Cu un voucher am spus ”da”

Și cu unu-am spus ”pa pa”

Vechii mele mașinuțe

Care avea rugini drăguțe!

Uite, eu acum n-am timp

Să te duc la Rădăcini.

Însă nu-i nici o problemă

Cu un telefon, vin ei!

Într-o oră, maxim două

Tu o să ai față nouă.

Eu, pun mâna pe timp liber

Și tu ai culoare nouă!

Cum să nu-i iubești pe ei

Când îți fac felul la trei!

Cu oferte numai bune

Spune da, nu sta la glume!

Lasă un răspuns

