Jurnal de vacanta part. I

Desi aveam de gand sa scriu impresii despre toata mini vacanta noastra intr-un singur post am realizat ca am prea multe de spus si e mai bine sa segmentez toata aventura noastra in cateva parti.

Orasul Busteni este un loc drag noua in care am fost de multe ori, insa de data aceasta vremea nu a tinut cu noi, dar am avut destule activitati de facut in ciuda vremii neprielnice.

In prima seara am avut onoarea de a-l vedea pe mos Martin, sau mai bine spus doamna Martin caci era o ea, de fapt acesta a fost si motivul iesirii noastre in prima seara, asa ca dupa ce am vazut meciul Stelei si am baut o limonada cu menta la Gura Diham in drum spre casa am stat si ne-am uitat ca picati din luna la micuta ursoaica ce cotrobaia degraba prin tomberoane!

b1

Desi ma asteptam sa fie mai nervoasa si sa reposteze ea nu avea o treaba, isi vedea de ale ei si noi de ale noastre. Pacat de anumite persoane rau intentionate care faceau tot posibilul de a o atata impotriva loc. Daca nu ar fi fost ei de unde sa mai stim noi ca suntem in Romania, nu?

A doua zi am luat-o din loc spre Brasov, unde am vizitat biserica neagra care, ca intotdeauna m-a impresionat prin arhitectura opulenta si povestea aparte. Ceea ce nu mi-a placut a fost faptul ca singura carte care cuprindea tot despre biserica neagra era in germana, cele in romana cuprinzand doar anumite parti. Eu inteleg ca este vorba de o biserica cu origini sasesti, dar cred ca o carte in limba romana ar fi binevenita totusi.

f1 e1

Tot in aceea zi am prins un targ de carte unde ne-am putut bucura de reducerile substantiale, iar mai tarziu am luat-o din loc spre poiana, unde ne-am bucurat de privelistea superba si de o mancare calda la stana turistica, loc aparte, cum nu am mai intalnit inalte parti!c1

d1 5937_17501_5

Next time- Bucegi

Lasă un răspuns

