De toate pentru toți

hanora.ro

Se spune că atunci când ești în criză de timp totul pare alandala și parcă toți și toate sunt împotriva ta. La fel e și cu shoppingul, știți voi, când vrei să-ți pui o cameră video ca-n Pretty little liars și să afli cine ți-a zgâriat ușa aseară, dar în același timp îți dorești să dai o tură și până la farmacie ca să-ți iei o crema noua de față de care ai vorbit cu prietena ta acum o oră.

Ei bine, dragele mele, se pare că viața nu e chiar așa nedreaptă cum credeam, acum există hanora.rolocul unde vei găsi de toate pentru toate!

Demult îmi doream să găsesc un site de unde pot să achizitionez de la piese auto (de fapt, iubitul să achiziționeze) până la produse cosmetice! Îmi place design-ul simplu, faptul că totul este perfect organizat și structurat, toate produsele fiind grupate în categorii și subcategorii, iar dacă tot nu găsești produsul de care ai auzit de la vecina de la 2, atunci poți da liniștit un search în 2 timpi și 3 mișcări!

int_dome_ir_wh_5-horz

V-am spus deja că îmi doream niște camere de supraveghere și aici am găsit unele super finuțe și drăguțe la niște prețuri foarte accesibile, cum ar fi aceasta la doar 107 lei! Eu zic că-i o afacere bună, nu-i așa?

crema-maini-argan_farmec-natural--horz

Iar dacă tot eram în căutare unei creme de față, m-am plimbat puțin prin raionul de cosmetice oprindu-mă asupra setului Farmec compus din cremă de mâini cu ulei de argan și crema antirid cu argan la numai 22 de lei!

Încă un plus al acestui site este faptul că prețul transportului se calculează în funcție de greutatea coletului, astfel încât nu mai suntem toți puși în aceeași oală! 

Dacă vreți să faci cumpărături pentru toți si pentru toate vă recomand din toată inima hanora.ro! Dacă vreți îi găsiți și pe facebook, aici!

 

 

Lasă un răspuns

