Vara asta zic da ochelarilor de soare!

 

Niciodată nu am fost vreo mare fană al ochelarilor de soare. Ce-i drept nici nu m-am complicat prea tare căutând perechea ideală. De fiecare dată când încercam vreo pereche se găsea câte-o prietenă care să vine cu un comentariu de genul ”ochelarii aștia-ți acoperă toată fața” sau ”zici c-ai ieșit din deseanele animate”, deci cred că înțelegi și de ce-am ales să o las baltă…

Uite că timpul a trecut și eu tot fără ochelari de soare-am rămas..asta până într-o zi când am hotărât că viața e un chin fără ei și-mi trebuie măcar o pereche! Conducând super relaxată într-o după-amiază aproape de apus urcând un delușor micuț și făcând dreapta spre muzeu, ce să vezi, ma izbit EL, soarele, orbindu-mă pentru minute bune, așa că m-am hotărât că e timpul să caut perechea potrivită pentru mine dacă nu vreau să calc pe cineva(DoamneLensa.ro - Magazin online lentile de contact Ferește!), unde mai pui că-mi protejez și ochișorii care și-așa traumatizați de diprii deja!

Uite-așa am ajuns pe lensa , unde făcând săpături am găsit două perechi perfecte pentru vară și care, cu puțin noroc nici nu-mi vor acoperi toată fața(să sperăm).

 

Prima pereche la care m-am oprit a fost o pereche de aviatori, gen, care m-au atras prin simplitate, fără prea multe briz-brizuri și alte cele.Am văzut că au o grămadă de caracteristici super utile însă eu m-am oprit la prima din ele lentile polarizate UltraSightTM! Aleluia, voi putea vedea din nou!

P4039D-550x414-horz

Cea de-a doua pereche care mi-a atras atenția este una mai fancy trendy stil wayfarer pe care nu aș purta zilnic cum aș face cu aviatorii, dar aș păstra-o pentru zilele în care mă trezesc cu fața la cearșaf, căci ma binedispun instant, unde mai pui că au și ei lentile polarizate!

X8400B-550x414-horzUite-așa plimbându-mă pe site am ajuns și la lentilele colorate amuzându-mă teribil imaginându-mi cum aș arăta cu mov sau albe, dar aș alege fără să stau pe gânduri o pereche verzi sau albastre!

Voi pentru ce tip de ochelari alegeți vara asta?

 

Lasă un răspuns

