De-aș putea cumva întoarce timpul…

Se spune că timpul nu stă în loc pentru nimeni. Poate așa și este. Dar astăzi, ziua în care îmi trăiesc a 20-a vară tare-aș mai vrea să-l opresc…

Însă timpul nu iartă pe nimeni, dar astăzi îmi permit să visez, așa că voi lua un ceas și-l voi opri să păstrez acest moment veșnic în suflet. Eu personal sunt fan ceasuri, le ador! Nu mă interesează în mod special firma, deși, recunosc mă atrag cele ale caselor celebre care-mi oferă garanția unui lucru bine făcut. Să revenim la ceasul meu, mult visatul ceas care să-mi amitească de această zi specială.

Însă care să fie ceasul?! Și mai ales de unde, nu? Am găsit un site cu un nume unic care mă duce cu gândul la nemurire și parcă mă ajută mai mult să-mi implinesc dorința, secundar îi spune și mi se pare un loc de poveste unde visele par a-și găsi casa demult uitată!

Plimbându-mă printre bijuterii și ceasuri fel de fel am găsit mult visatele accesorii pe care le căutam pentru a opri timpul și le voi lua pe rând în ordinea numerelor de pe tricou pe aceste bijuterii ale timpului!

cats

cats

Și dacă tot e să ne răsfățăm am dat o tură și pe la bijuterii că deh, o femeie niciodata nu are destule! Eu personal sunt mare fană a cerceilor, în special a celor tip lacrimă, de lungime medie care cad natural și firesc, iar dacă le mai adăugăm și pietre semiprețioase/prețioase totul e perfect, și dacă tot e să ne răsfățăm, culorile în nuanțe nude, pudrate sunt un must it!Revenind, voua care dintre cele 3 perechi vă plac?

5fafec4f85bf68c1ae970e7b87b53a07-422x422-horz

Și dacă am hotărât cum vom opri timpul, nu pot decât să-mi urez și să vă urez spor la cumpărături și sper să vă găsiți și voi ceasul perfect și bijuteriile ideale create pe gustul vostru!

Dacă s-ar putea, tu ai opri timpul?

Lasă un răspuns

