Tehnologie la preț avantajos?

922740_582022038485359_1106469987_n

Deseori  mi s-a întâmplat să mă plimb ore bune printr-un magazin de electronice fără a găsi ceva pe placul meu. Adesea pățesc la fel și cu site-urile, nu știu, parcă nu sunt organizate așa cum trebuie, unde mai pui că unele oferă produsele la niște prețuri astronomice de-a dreptul!

Uite că a venit și ziua în care să găsesc site-ul potrivit pentru gustul și buzunarul meu: ITGalaxy îi spune dar sunt sigură că mulți ați auzit deja despre el, ce să-i faci, eu aflu nițel mai târziu despre orice, dar la urma urmei, e bine și mai târziu decât niciodată!

Primul lucru care l-am remarcat a fost organizare, faptul că totul este foarte bine structurat și poți găsi toate noutățile doar cu un simplu click sau promoțiile din acel moment! 

laptop-hp-2000-2d00sq-15-6-inch-hd-intel-pentium-2020m-4gb-ddr3-750gb-hdd-black-124936-vert

De asemenea, nu am putut să nu observ faptul că acest site are propriul blog unde putem găsi review-uri super utile pentru cele mai noi produse apărute pe piață, fapt ce mă bucură în mod deosebit pentru că astfel putem ști dinainte ce așteptări să avem!

Totodată ceea ce m-a făcut să-mi opresc atenția asupra lui a fost ușurința cu care găsești tot ceea ce ai nevoie pe el, filtrările pentru produsele dorite le poți face imediat și sunt chiar imediat pe partea stângă cum intri pe site, nu ca pe altele în care te ia capul numai căutându-le, căci, nu zic și alții le au, dar nu sunt așa bine așezate în pagină.

ITGalaxy îndeplinește toate dorințele mele și mă mulțumește pe deplin devenind site-ul meu favorit de electronice mai nou!

 

Lasă un răspuns

