Cum am dat mătura pe aspirator

 

Philips

Niciodată eu și aspiratoarele nu am fost cele mai bune prietene. Nu mă înțelegeți greșit, nu e că nu mi-ar plăcea cum curăță covorul sau alte de-astea, dar sincer, e de-a dreptul sâcâitor să știi că jumătate de bloc știe că vecina de la 3 face curat. Unde mai pui că ajungi să surzești și tu puțin câte puțin. Altă chestie care mă deranjează maxim e golirea sacului, mă umplu de praf în 2 timpi și trei mișcări, dar pentru am găsit între timp alternativă, însă dacă m-ai pune s-aleg aș alege mătura fără să clipesc!

(…)

Nici așa nu se mai poate,

M-a luat durerea de spate, 

Vreau pe loc ceva comod

Să curăț fără efort!

 

Și economie-aș vrea,

Fără praf de s-ar putea

Cu volumul cât mai mic

Să nu-i trezesc pe vecini!

 

Philips sare-n ajutor

Eco vacuum el îmi,

Să il port mereu cu mine

Să fac curățenie bine.

 

Și economie face,

Zgomot nu face prea mult

Toți vor acum noua gamă

Ce este senzațională!

FC9194/01

 

De la stres am început să vorbesc și-n rime, dar după ce m-am împrietenit cu Eco vacuum cleaner pot să spun că nu aș mai da aspiratorul pe mătură never! Sunt schimbătoare ca vremea ce să zic…

Îmi place că Philips rezistă cu stoicism pe piață aducând mereu un suflu nou produselor sale și continuând să ofere performanță înaltă și totodată eficiență energetică. Această nouă gamă este un must have pentru orice gospodină care se respectă!

Al aspect ce vreau să-l subliniez este acela că respectă noile directive ale UE privind eficiența energetică pentru aspiratoare, iar modul de interpretare a-l noilor etichete îl puteți consulta în imaginea de mai jos:

Capture

Eu am spus da, pe tine ce te oprește!?

 

Lasă un răspuns

