Inspirație de vară

Chiar dacă vara asta pare mai mult o primăvară sfioasă, eu una nu prea-mi pot purta părul lăsat când sunt temperaturi caniculare. Și chiar dacă afară încă-i bine și răcoare, mai bine mă pregătesc din timp pentru zilele ce-aveau să vină, așa că am făcut o
selecție cu tot felul de coafuri drăguțe, step-by-step care cel puțin par super simple și sper să reușesc să le fac așa cum trebuie cu cele două mâini stângi ale mele!

large (1)

large (3)

 

large

large (2)

Sper că v-au plăcut ideile mele și aștept să aflu care este coafura voastra preferată vara asta!

Lasă un răspuns

