Cadoul perfect doar pe watchshop îl găsești!

logo

Nu știu cum e la voi, dar la mine se apropie sezonul zilelor de naștere(inclusiv a mea) și după atâtea aniversări cam rămân în pană de idei. Știți cum e, te gândești ce i-ai luat persoanei resprective în anii trecuți ca să nu repeții cadoul și să faci din aniversare un moment penibil.

Există o paletă largă de site-uri care se ocupă cu acest lucru, însă eu vreau să-i iau ceva special, un obiect care să-l prețuiască și peste ani, și de ce nu, să-l ofere în dar copiilor, nepoților, etc. . Cred că deja ați ghicit despre ce este vorba, nu? Un ceas, bineînteles, ce poate semnifica mai bine trecerea ireversibilă a timpului și nemurirea peste ani.

Ok, acum că ne-am lămurit cu acest asptect, urmează partea cea mai frumoasă, de unde-l luăm? De pe watchshop bineînțeles! 

Am ales să fac o selecție de la trei brand-uri dragi mie din care ma voi inspira în alegerea cadourilor vara asta, alegeri ce sper să vă inspire și pe voi!

Că tot veni vorba de ceasuri, cred că cea mai plăcută oră a zilei e cea în care îmi clătesc ochii cu felurite modele, de la brand-uri pe care nici în vis nu mi le-aș permite, dar cred că toți suntem niște mici visători în adâncul nostru, speranța că acel ceva va fi al nostru fiind cea care ne face să trecem mai departe și să reușim să ne atingem scopul mereu!

 

34858

cats

cats

 

De asemenea, pe watchshop puteți alege dintr-o gamă variată de produse, pentru toate buzunarele și găsiți tot felul de oferte atractive mereu, mie mi-a plăcut mult ideea de ceas cu pereche!

Aștept cu nerăbdare părerile voastre și sunt curioasă, vouă ce tip de ceas preferați? Clasic, minimalist sau sport?

Lasă un răspuns

