Adu un suflu nou casei tale

logo

Cred că aţi văzut şi voi cum tradiţiile româneşti sunt apreciate în deosebi, de cei de peste hotare. Mă gândesc eu în sinea mea,oare chiar noi nu putem? Auzeam nişte prieteni zilele trecute cum vorbeau despre cum doresc să-şi reamenajeze apartamentul visând la mobilă italienească inspirată de cea din secolele XVII şi XVIII, şi mă întreb din nou, suntem chiar atâta de orbi şi nu vedem că ne putem amenaja casa cu atâtea obiecte frumoase, făcute chiar la noi, aici, în România!? Nu zic că cele italieneşti, fraţuzeşti sau mai ştiu eu de unde nu sunt frumoase, dar dacă vrem se poate, şi nu-mi spuneţi că preţurile sunt de vină şi e mai convenabil din afară, căci, mă repet, dacă vrei se poate!

Let me show you!

Pe maderomania.ro găsim o grămadă de produse frumoase, numai bune de luat în seamă. Să vă arăt ce am găsit eu:

Pentru dormitor:

Acest pat din lemn masiv de fag care mă poartă cu gândul la mare, o fi de vină şi vremea de afără totuşi acompaniat de o micuţă noptieră din acelaşi material având două sertare perfecte pentru depozitarea cărţilor şi alte mărunţişuri.

1fadf23e1922360d33ddc3c8f59df029-vert

 

Pentru camera de zi/ sufragerie:

Am ales două fotolii, unul mai mare şi mai comfortabil perfect pentru a te cufunda în el citind o carte bună ce este confecţinat din lemn masiv de plop, iar cel de-al doilea, ceva mai minimalist este confecţionat din elemente mulate de fag şi imi place în mod special atenţia acordată detaliilor şi finisajele perfecte!De asemenea, am mai ochit nişte scaune de bar negre absolut superbe, şi un scaun ce-mi pare mai mult fotoliu la care m-a atras modelul în dungi al tapiţeriei.

cats

 

De asemenea, am găsit şi o mulţime de accesorii adorabile pentru casă şi mi-am făcut propria selecţie, însă voi vă puteţi alege propriile modele de pe site pentru a creea design-ul perfect pentru casa voastră.

cats

Nu-i aşa că sunt drăguţe? Şi când te gândeşti că sunt făcute la noi mai că nu-ţi vine să crezi.

Abia aştept să văd ce selecţii aţi făcut şi voi!

Un gând despre “Adu un suflu nou casei tale

  1. aaaa,eu deja le-am si luat,sunt nemaipomenite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ma bucur enorm ca i-am gasit,mai ales ca sunt din oraselul copilariei mele…..si sunt de pe str.focsa,pe langa v.lupu,exact unde am stat !!!!!!!!!!!!!!!!!!! e uimitor!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

