DIY:Coffee scrub

9bd96987944f9dbeb3a2be2f31c3fe50

Cred că e inutil să vă mai povestesc despre cât de benifică este pentru pielea noastră cafeaua, căci pe lângă beneficiile ce le are asupra stării noastre de spirit, aceasta poate constitui un scrub excelent care combate celulita și lasă in urma sa o piele catifelată!Încă un motiv pentru care iubim cafeaua, nu-i așa?

Astăzi vă propun un scrub făcut în care, foarte simplu de realizat și foarte eficient, un înlocuitor perfect pentru scrub-urile din comerț.

Rețeta sună cam așa:jumătate de cană de cafea, un sfert de cană zahăr brun și puțin ulei de măsline, simplu, nu-i așa? Eu l-am facut astăzi și l-am depozitat într-un borcănaș și pot spune că după o primă utilizare sunt extrem de mulțumită, acest scrub lăsându-mi pielea fină și cu un puternic miros de cafea chiar și după aplicarea cremei de corp mirosul persistă!

cats

Totuși să nu vă imaginați că îl folosiți o dată și gata! Acesta trebuie aplicat de 1-2 ori pe săptămâna pentru combaterea celulitei și eliminarea celulelor moarte, iar rezultatele le veți vedea în câteva săptămâni, iar, până la urmă, ce aveți de piedut, nu costă nimic!

Eu vă recomand cu căldură acest scrub, iar dacă aveți și voi alte propuneri le aștept cu drag în rubrica de comentarii.

V-am pupat și o seară plăcută!

 

Lasă un răspuns

