Atenție, motor, acțiune!

Atenție, motor, acțiune!

Am așteptat seara asta de când mă știu, seara în care voi putea fi în sfârșit libera, seara în care-mi voi putea purta rochia verde smarald, seara în care doar eu voi conta!

Philips  Airstyler Perie Dynamic Volume HP8654

  Totuși, fiecare petrecere are un ritual bine stabilit. După ce sun la restaurantul de pe lac să văd dacă totul decurge conform planului, îmi fac o baie fierbinte ca mai apoi să mă pregătesc pentru seara cea mare! După baie îmi usuc parul cu peria Dynamic Volume de la Philips, după care mă apuc de machiaj lăsând detaliile finale pentru coafură pentru mai târziu. Printre telefoane de la prietene, culori și pensule timpul părea să zboare și eu odată cu el. Dintr-o dată Philips ProCare Ondulator conic Bară de 13-25 mm HP8619/00simțeam că nu mai am timp, că petrecerea va fi un dezastru și așa mai departe, știți voi, crize de adolescenți
care visează  la ziua majoratului de ani.
Cred că în 10 minute mă aflam deja în rochie în fața oglinzii așteptând să-mi definitivez coafura. Întotdeauna mi-au plăcut lucrurile făcute de mine, parcă totul e altfel când știi că e munca ta, plus că nici nu prea-mi place să pierd ore la salon discutând cu terțe persoane despre mondenități, așa că am investit în produsele Philips pentru un păr perfect în orice situație și dat fiind faptul că aceasta urma să fie seara mea. am renunțat la coafura lejeră și volumul natural oferit de peria Dynamic Volume și am ales ondulatorul conic HP8619 pentru bucle perfecte întreaga seară.

 În aproximativ o oră cred că eram gata de plecare, mama-mi spunea că ”sunt ca scoasă din cutie” și râdeam timid ca pentru mine gândidu-mă la fetele ce mă vor privi si-mi vor admira coafura gândindu-se că am pierdut o avere și ore bune prin saloane pentru acest rezultat, însă, ele nu știu că eu am aliații mei de nădejde în produsele Philips(micul meu secret!)

4 gânduri despre “Atenție, motor, acțiune!

Lasă un răspuns

