Culori pastelate și aer de vară

http://www.youtube.com/watch?v=ebXbLfLACGM  

   Astăzi vom vorbi despre cum ne îmbrăcăm vara aceasta cu bani puțini, căci să recunoaștem toate dorim să arătăm bine, iar dacă se poate să arătăm bine la un preț accesibil cu atât mai bine, nu-i așa? Cred că primul lucru care-mi vine în minte când spun ”haine frumoase la preț accesibil” este Miniprix și sunt sigură că multe dintre voi aveți aceeași reacție! Așa că am ales să fac o selecție de produse ideale pentru vara aceasta de pe acest site, selectie de unde vă puteți inspira și voi în alegerea ținutelor pentru zilele caniculare, vă avertizez însă că eu am optat pentru nuanțe pastelate și materiale lejere, însă vă invit să vă faceți si voi propria selecție pentru vara asta și să o împărtășiți cu noi.

rochii

Primele două articole selectate sunt aceste rochii fluide intr-o nuanță caldă de bej, prima fiind ideală pentru zi fiind ușor transparentă, însă fără a fi indecentă, iar cea de a doua reprezintă alegerea perfectă pentru o noapte în club alături de prieteni, având un decolteu adânc, însă croiul lejer face ca această rochie să nu pice în extrema vulgară.

fuste

În ceea ce privește fustele am ales o fustiță albă ușor dantelată pe care personal o ador fiind atât de feminină și o oarecare tentă romantică, ceea de a doua alegere făcută de mine fiind o fustă neagră din bumbac ce va arăta perfect cu cămăși fluide din voal! A treia fustă este într-o nuanță superbă de albastru royal arătând superb în combinație cu top-uri în culori neutre sau de ce nu, cu top-uri in culori puternice, neon! A patra,dar nu ceea din urmă, este o fustă mini în dulci perfectă pentru serile pe care cu toții obișnuim să le petrecem la terase alături de prieteni după o zi caniculară! bluxe

Din categoria  top-urilor am ales două top-uri albe, unul cu volănașe, cel de-al doilea fiind cu inserții de dantelă, consider că aceste mici detalii fac diferența si am ales să optez pentru top-uri mai speciale, care ies în evidență, căci, un top simplu toate avem. Cel de-al treilea top este într-o culoare puternică de roșu, fiind un top fără bretele care parcă te seduce. Ultimul articol ales este o tunică lejeră care va arăta perfect cu jeanși scurți vara asta! papuci plaja

Dacă spui vară, spui mare, spui plajă! De aceea, am ales și o ținută de plajă cu articolele găsite pe Miniprix, însă voi puteți face zeci de alte combinații căci aveți de unde alege. Eu am optat pentru un sutien fără bretele cu model amazonian parcă și un slip intr-o nuanță caldă de roz. Această combinație am ales să o alătur unui pareo maro și o geană din paie.protectie

Vara trebuie să ne protejăm de razele nocive ale soarelui așa că neapărat trebuie să avem o cremă cu SPF cât mai ridicat, iar dupa zilele caniculare un duș în compania unor arome răcoritoare este binevenit. De asemenea, nu trebuie să uităm nici de exfoliere și hidratare, așa că nu săriți nici peste acești pași dacă vă doriți o piele frumoasă. În ceea ce privește părul, un simplu coc nu-l va feri de dezhidratare așa că alegi pentru un ulei de păr pe bază de ulei de argan pentru a preveni despicarea firelor de păr!

Sper că v-au plăcut alegerile mele și ați găsit măcar un articol în care să vă regăsiți! Apropo de articole la preț accesibil, acum puteți descărca aplicația miniPRIX dn App Store sau G-Play pentru a fi la curent cu noutățile și promoțiile din magazin, eu mi-am descărcat-o acum câteva zile și m-a ajutat mult să găsesc articole pe care mi le doream de mult timp și plus că e și un mod foarte plăcut de a-ți petrece timpul atunci când stai în autobuz, metrou sau pur și simplu simți nevoia de a te relaxa!

Lasă un răspuns

