Let`s go to Brazil

Deja au trecut zile bune de la lansarea imnului camionatului mondial, insa niciodata nu e prea tarziu sa vorbesti desre ceve, bine ca nu s-a terminat campionatul deja, atunci era chiar ciudat.

Personal, prima data cand am ascultat melodia nu mi-a placut deloc, mi s-a parut,nu stiu, destul de comuna, insa dupa ce am auzit-o de 2-3 ori parca a inceput deja sa sune mai bine si ma vedeam pe un stadion plin ochi cu suporteri, pana la urma asta-i scopul, nu?

In ceea de priveste vedeoclipul, clar se promoveaza Brazilia, e si normal daca ne gandim ca e tara gazda, mi-a placut faptul ca au fost incluse elementele definitorii ale acestei tari, ceea ce o reprezinta. Alt plus al piesei cred ca ar fi faptul ca a fost inclusa si o voce din Brazilia in melodie.

Sper ca v-ati inceput si voi ziua cu o stare de bine si sa o tineti tot asa toata saptamana!

Lasă un răspuns

