Hai sa prindem aripi cu Ray Ban

Zile halucinant de calduroase in perioada asta, parca simtim cum asfaltul ni se topeste sub picioare, iar pielea este tot mai greu protejat cu tot cu spray-urile si cremele cu SPF cat mai mare. Cu un soare atat de arzator si ochii nostri au mult de suferit si uite-asa, eu, care nu sunt deloc fana a ochelarilor de soare in general, m-am trezit plimbandu-ma pe site-ul celor de la Ray Ban World  admirand si visand la tot felul de modele care mai de care mai deosebite. Uite asa timpul a trecut pe langa mine si mintea-mi zbura la fel si fel de tinute la care as asorta diverse modele de ochelari, m-am limitat totusi la 2 perechi care m-au facut sa-mi spun in minte „veti fi ai mei!”. Prima pereche asupra careia m-am oprit a fost una din colectia Erika, cu rame albe si lentile maronii. Am apreciat la aceasta pereche design-ul unic si aerul usor retro. De asemenea, am remarcat si atentia pentru detalii din partea celor de la RayBan, ochelarii venind insotiti cu un manual se instructiuni, un toc din piele cu sigla Ray Ban si o laveta pentru curatarea lentilelor. Un alt plus adus acestor ochelari ar fi filtrul UV al lentilelor, vital in zilele caniculare cand soarele arde cu putere. Daca v-au cucerit si pe voi ii gasiti pe Ray Ban World la pretul de 249 lei redusi de la 450 lei, asadar si preturile sunt mai mult decat accesibile. Cea de a doua pareche asupra careia m-am oprit au fost aviatorii cu rame aurii si lentile roz, care mi se par alegerea ideala pentru tinutele lejere de vara, ar merge perfect cu blugi scurti si un tricou simplu alb, ar fi acel ceva care scoate tinuta din tipare! Aceeasi atentie pentru detalii am observat-o si la aceasta pereche, semn ca nu degeaba Ray Ban au o istorie impresionanta, firma fiind infiintata in anul 1937. De asemenea, si aceasta pereche are un pret prietenos cu bugetul fiind 273 de lei redusi si ei de la 780 lei, asta da reducere substantiala as spune! Asadar, voi pentru ce pereche optari vara aceasta?

Lasă un răspuns

