Ziua 1- Eleganta nu tine de haine

Era una din zilele in care nu-mi doream decat sa citesc o carte buna la umbra teiului, una din zilele in care parca timpul statea in loc si vantul adia atat cat sa-mi mangaie chipul. Copii pe role, batrani indragostiti, cu totii treceau prin fata mea, unii indiferenti, altii analizandu-ma de la balenii bej pana la bentita impletita ce-mi complimenta buclele lejere. Era cadrul peefect al unei dupa-amieze linistite de mai ce nu anunta nimic deosebit, insa nu pentru mult timp, caci nu apuc sa citesc bine 10 pagini din Madame Bovary, pana apare EL, un tanar inalt, brunet, cu o pereche de pantaloni sport bleu si un tricou polo alb, insa nu aspectul m-a facut sa-mi ridic ochii din carte ci notele lemnoase puternice combinate cu aromele de lamaie si menta piperata plus alte mirodenii ale caror origine nu o puteam distinge in acel moment care m-au lovit in plin hipnotizandu-ma. In lumea mea ii priveam buzele miscandu-se insa nu auzeam nimic fiind acaparata de parfumul sau unic, totul pana am auzit un „Hei!” si am revenit cu picioarele pe pamant. Se pare ca era si el un pasionat de lectura si am zabovit impreuna pe banca vorbind despre carti, insa dupa un timp mi-au facut curaj si i-am complimentat parfumul la care el a zambit timid spunadu-mi ca secretul este codul Armani, arma lui secreta indiferent de situatie si atunci am stiut, nu trebuie sa fii imbracat la costum sa fii elegant, totul e de stare, de cum te simti, de ce transmiti si dragii mei Armani Code Ice face ca orice mascul sa transmita eleganta prin toti porii si sa atraga privirea oricarei persoane din categoria sexului slab si nu numai. Asadar, dragii meu choose to #beunforgettable cu noul Armani Code Ice si veti obtine efecte pe care cu siguranta nici voi nu banuiti ca le puteti starni, iar voi dragelor alegeti sa faceti un cadou de neuitat barbatilor din viata voastra si cu siguranta nu veti regreta!

2 gânduri despre “Ziua 1- Eleganta nu tine de haine

  1. Irina, oare chiar parfumul era de vina sau bucuria conversatiei?!?!?! Ma intreb…. Pana la urma eleganta e si ea suma unor factori luati impreuna si nicidecum separat :)
    Sigur, Armani, ar fi fericit sa afle ce reclama buna i-ai facut

    • Ai dreptate, tine de ambele lucruri, dar daca nu era parfumul care sa-mi trezeasca interesul prababil nici nu am mai fi avut parte de conversatie, poate l-as fi ignorat. Pana la urma e cum spui si tu eleganta tine de o suma de factori luati impreuna, nu separat.:)

Lasă un răspuns

