Perfect red!

 

 

Image

După atâta ploaie simțeam nevoia de puțină culoare, cred că știți si voi semntimentul acela când iți petreci mai toata ziua în casă uitându-te la filme pe care nici tu nu știi de ce le urmărești și alegând cele mai posomorâte ținute atunci când vine vorba să ieși undeva pentru că ți se pare că nu meriți să fii fericit doar pentru că cerul a ales să fie trist perioada asta.

Dar să trecem la subiect, am ales să-mi colorez unghiile într-o nuanță vibrantă de roșu mai ales pentru ca in ultimele saptamani am mers doar pe culori închise și ma plictisisem deja de atata negru,nuanțe de maro și gri.

Am aplicat un strat din crystal base&top coat de la Oriflame beauty pentru a fi sigură că nu-mi voi pata unghiile si oja va adera perfect pe unghie, apoi am continuat cu 2 straturi din oja Pure Colour Floral nuanța Cherry Red, care mi se pare perfecta fiind un roșu o idee mai închis nefiind țipător, apoi am încheiat povestea cu un strat de top coat și gata unghiuțele!

Recunosc că prefer să-mi țin unghiile scurte pentru că atunci când trec de o anumita lungime le simt ciudat și un aspect dubius, așa că ales să le țin scurte si sănătoase!

Hope you like it!

Image

Image

 

 

Lasă un răspuns

