Mici bunatati de la Yves rocher

Buna fetelor!

Sunt o fana inraita al gelurilor de dus Yves-rocher asa ca oferta lunii aprilie cu cele 4 plus trusa Vanity cadou mi s-a potrivit manusa, mai ales aveam nevoie de niste noi bunatati in baie! Din set fac parte 2 creme de dus, preferata tuturor cea cu bob de cafea si cea cu nuca de macadamia pe care personal o ador! Cele 2 geluri de dus ramase sunt o varianta excelenta pentru a te racori in zilele calduroare avand un efect energizant asupra corpului. Daca v-am facut curioase testatile si voi, gelul de dus cu rodie si cel cu lamaie verde sunt alegerile ideale.

ImageImage

Si pentru ca doream sa testez si BB cream-ul celor de la Yves-rocher am mai adaugat 2 masti care imi ofera un ten catifelat si mult mai curat in doar 3 minute si mi-am ales surpriza dorita(BB cream-ul). Am ales nuanta light si mi se potriveste perfect, pana acum nu am avut probleme cu acesta, rezista bine pe ten si ofera un aspect natural fara a incarca fata, perfect pentru zilele calduroase!

De asemenea, am mai primit setul ”Program 7 zile ELIXIR 7.9” care insa ii va reveni mamei pentru ca eu nu am ce face cu aceste mini creme minune anti-rid si cred ca ea va fi mai mult decat incantata de acest cadou!

Voi ati profitat de ofertele celor de la Yves-rocher luna aceasta, am vazut ca au noi surprize aici!

O seara placuta!

Lasă un comentariu