A perfect day with The One

ImageImage

Cred ca deja ati citit suficiente articloe despre noua gama The One pe bloguri, insa unul in plus nu cred ca strica, nu-i asa?

Eu am intrat in osesia produselor abia weekend-ul acesta nefiind in localitate cand a venit curierul, dar mai bine mai tarziu decat niciodata si, fie vorba intre noi, a meritat pe deplin asteptarea!

La fel ca restul fetelor am ramas placut surprinsa de multitudina roduselor primite si calitatea acestora. Din pacate nuanta fondului de ten este prea inchisa pentru tenul meu, insa celelalte produse mi se potrivesc perfect!

Depre produse nu am decat cuvinte de lauda, primul lucru ce l-am remarcat la ele a fost design-ul recipientelor care dau o eleganta aparte produselor si le fac sa fie cu adevarat de inalta clasa si sa te faca sa te simti „The One” cand stii ca sunt ale tale, iti dau acea siguranta pe care doar produsele profesionale ti-o ofera. Produsele de make-up rezista bine pe ten si alt plus din partea mea este mirosul delicios al glossurilor, iti vine sa le mananci!

In privinta ojelor,eu am testat doar nuanta Cappucino momentan si sunt foarte multumita, o port de sambata si inca nu am avut nicio problema cu ea, ce-i drept in general ojele rezista bine pe unghiile mele. Ce mi-a placut foarte mult la acest produs a fost pensula lata care ofera o acoperire perfecta a unghiei fara prea multa batale de cap si alt plus din partea mea e faptul ca se usuca super repede!

Cam atat despre produse, daca vreti sa fiti si voi „The One” alegeti cu incredere noile produse Oriflame!

 

Lasă un răspuns

